Windows Update Agent

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelMafiosa

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Eya, voor nieuwe msn messenger moet ik windows update agent 5.8.02469 downloaden

Echter mijn windows update werkt niet.

Weet iemand een alternatieve download waar ik hem vandaan kan halen.

MVG Michael

kijk dat is nog is snelle reactie :p ik zal het straks gelijk uitprobere en melden of het gelukt is of niet. Ben op dit moment namelijk niet thuis bij me eigen pc.

MVG Michael

Geen probleem. :)

Kijk ook in de rest van die discussiedraad of je daarmee ook je Windows Update probleem kunt oplossen. link, in het bijzonder deze instructie

EDIT: De links en tekst hierboven zojuist aangepast naar de juiste discussiedraad + wat extra informatie.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Wat ik al verwachte en al vaker last van heb.... als ik het bestand wil downloaden geeft hij aan pagina niet gevonden.

Heb ik al vaker gehad als ik dit soort updates via een alternatieve download wilde binnenhalen.

Any Idee?:confused:

Greetz M

Doet je MSN het nog wel? In dat geval: Stuur even een mail met je MSN-naam erin, dan voeg ik je wel toe.
Je kunt me een mail sturen via het klikken op mijn schuilnaam links, en dan kiezen voor Stuur e-mail naar dnties.

Tijs.

nee dat werkt juist niet :p msn moet bijgewerkt worden naar nieuwere versie,, maar daar heb ik dus die update agent voor nodig....

Maar wat nouw het gekken is, Wanneer ik mijn pc bij iemand anders thuis aansluit op het netwerk verscheinen er gelijk windows updates:confused::confused:

Greetz M

Probeer dan eerst Dial-a-fix:

Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix (download-link in het rechterkader te vinden).

Klik eerst op Flush Softwaredistribution. Op de vraag die je krijgt klik Yes.
Daarna aanvinken:
Empty temp folders
Adjust date/time
Fix Windows Installer
Fix Windows Update

Vink ook alles aan in de sectie Registration Center
en druk dan op Go.

Probeer het daarna opnieuw.

Succes,

Tijs.

kan nog steeds niet bij dat bestand komen :confused:

ik heb al eerder nagevraagd hier over de updates, maar het lijkt erop dat er hier in huis ergens iets verkeerd zit wat de updates blokkeert, aangezien er gelijk updates verschijnen wanneer ik mijn pc bij iemand anders aansluit. Het lijkt me niet dat het dan aan mijn pc licht.

It's Frustrating mann :confused::p

Greetz M

Doe het dan even simpel! :D

Ga met een memory-stick of iets dergelijks naar een pc van iemand anders, zet daar dial-a-fix en de juiste versie (32-bits of 64-bits) van de Windows Update Agent op die memory-stick, kopieer de Windows Update Agent op jouw pc naar de hoofdmap van de C: schijf en kopieer Dial-a-fix naar je Bureaublad en pak 'm daar uit.

Voer verder dan de instructies uit die ik je gegeven heb.

Succes,

Tijs.

Heb je het deel van de instructies over de Windows Update Agent al kunnen uitvoeren? Oftewel (nog maar even in de herhaling):

Kopieer de juiste gedownloade versie van de Windows Update Agent naar de hoofdmap van de C: schijf, en doe:

Start -> Uitvoeren -> net stop wuauserv
Indien 32-bit versie van XP: Start -> Uitvoeren -> C:\windowsupdateagent30-x86.exe /wuforce
Indien 64-bit versie van XP: Start -> Uitvoeren -> C:\WindowsUpdateAgent30-x64.exe /wuforce
Start -> Uitvoeren -> net start wuauserv

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan