Windows update error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
@Poekje,

Waarom een complete lap uitleg hier plaatsen, terwijl een link met een beetje uitleg genoeg kan zijn.:confused:
 
Nou niet echt, je moet zelf nogal wat moeilijker doen om de afbeeldingen zichtbaar te krijgen.;) Daarnaast zitten "Helpers" niet op een lap tekst te wachten om de topic door te nemen.
 
eh? ik doe daar niet moeilijk over hoor..
en ja inderdaad het is een lappen tekst :eek:

Zal het wel verwijderen, en alleen link geven voortaan.
 
Hallo,

De oplossing ligt voor de hand Windowsfaq. Je zou je systeem moeten herstarten voordat sommige updates van kracht zijn op het systeem;)
 
Heeft geen nut helaas:(
Alle oplossingen geprobeerd maar keer op keer op keer op keer herstart na herstart na herstart hetzelfde probleem:(
Heb de bios a; geupgrade nieuwe firmware dus hopelijk werkt het nu wel.
Dus installeer windows 7 opnieuw.


maar toch allemaal bedankt:thumb:
 
Hallo,

De oplossing ligt voor de hand Windowsfaq. Je zou je systeem moeten herstarten voordat sommige updates van kracht zijn op het systeem;)

Een kapotte laptop batterij als ik met de muis op batterij ocoontje klik staat er ''there is a problem with your battery,so your computer might shutdown suddenly'' :eek:
 
Ik heb dit probleem nooit gehad. Maar volgens een bron kan het uitschakelen van Windows Firewall helpen in sommige situaties.

Overig kun je de cache van Windows Update verwijderen nadat je de windows update service hebt uitgeschakeld.
\Windows\SoftwareDistribution
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan