Programma ken (en gebruik) ik ook. Ik vraag me wel ernstig af of (als alle Microsoft Fixits en andere Micrsoft instructies, zoals sfc /scannow en SURS,niet geholpen hebben) dit programma het dan beter zou doen dan Microsoft...
Voor andere problemen gebruik ik het wel, maar Windows Update heb ik er niet mee kunnen repareren.
Doe zeker ook step 2, en klik daar op het gevouwen plattegrond icoontje (die van Open reparse point repair), doe daarin 1. Scan reparse points en (zodra er evt. problemen gevonden zijn) 2. Repair Selected
Nog even over sfcdetails.txt: Ik zie niets wat Windows Update in de weg zou staan (alleen wat (inbel-)modem bestanden die ontbreken), maar er staat, aan het einde:
2015-07-25 21:08:02, Info CSI 00000577 [SR] Verify and Repair Transaction completed. All files and registry keys listed in this transaction have been successfully repaired
Dus bij sfc /scannow en/of SURF ligt het blijkbaar allemaal niet (meer).
Noem nog eens de KBxxxxxxxx nummers van de updates die nu niet lukken, want mogelijk heeft Microsoft zélf er een rommeltje van gemaakt (bijv. ondertussen teruggeroepen, vervangen door een andere update etc.)
Tijs.