Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar even op andere kant zie ik dat helemaal niemand reageert op die script code boven ik wil en zal graag willen horen ( ik heb zelf wel gedaan ! ) of iemand werkelijk heeft hier die code uitgetest ( beetje uitgebreider uitgetest ! ) ?? en na deze test of heeft iemand wat opmerkelijk opgemerkt ?? :d ?

Ik heb het script uitgevoerd en dat geeft een (wat complex) overzicht van alle windows services.
Daarna een Malware scan gedaan en die gaf een trojan aan :)
 
Laatst bewerkt:
:confused: Maar dat vroeg ik alleen maar of iemand wat tijdens testen opgemerkt heeft, script is aangepast en nu is eindelijk te-laat voor mij vraag :(:( ( er was fout in script ! ) ..

P.S. die aangemaakte script-bestand en aangemaakte bestanden ( NA testen ! ) op normale manier nu je wel verwijderen kan ??
 
Laatst bewerkt:
Ik wil me niet mengen in jullie discussie, maar bedenk s'il vous plait, dat ik, althans computer-technisch gezien, zwakbegaafd ben.
Ook nog een prettig weekend,
MJ.
 
:) Topic zo te zien aan het groeien is, en jij komt pas op het eind een woord te zeggen :( heb jij wel topic gevolgd en / of heb jij wel wat van voorgestelden tips uitgeprobeerd en wat gebeurde dan ??

Ik vroeg je ook of je hebt gekeken bij jou of firewall groen is ? of zojuist niet ??

Simul et solutionem invenire !
 
Laatst bewerkt:
Oke dan nu weten wij dat, en als jij nu op deze rooie vlaggetje klikt word je naar fout verwezen hoe luid of wat zegt die daar precies over betreffende probleem ?
Met standaard windows probleem oplossen Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Probleemoplossing kan je probleem niet oplossen ? of het gaat nu strikt probleem over windows updates ?? :(

Mocht probleem met updates te zijn kan je zoiets dan wat helpen ?? -->> http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7
 
Ik kan dat wel (tijdelijk) oplossen maar die markering komt telkens weer terug.
(Updates weer op automatisch zetten verwijdert de markering)
MJ
 
Als je daar bij services bent, en als je updates kan vinden doe maar NIET op automatisch :( doe maar op Automatisch ( vertraag starten ) zo moet dat ! en op toepassen klik maar, vervolgens klik nog eens ( van belang ! ) daar links boven op opnieuw opstarten ! ...

1hvyq8.jpg


Weet jij voor 100% zeker dat jouw PC niet besmet is ??? :( ?
 
Laatst bewerkt:
MBAM, Avast, IOBIT malware fighter, ADW cleaner.

Om de andere dag; soms wordt er wat gevonden, nu niet.
MJ.
 
ALS jij inderdaad niet besmet bent :( ( hoop ik dat ) dan standaard een/ of ander oplossing moet wel kunnen helpen, heb je alle tips gevolgd en alle voorstel's gedaan ? :( en heb je nu zo wel met windows updates en op opnieuw opstarten zoals ik je op screenshot aangef gedaan ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn ziel in lijdzaamheid bezitten.
Dank aan allen voor de inspanningen.
Case closed svp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan