windows verkenner mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Ik wil een progrmma van 4,7 gb in een map plaatsen, pc zegt dat map te klein is, HD heeft 54 gb vrij.
Is de oorzaak dat een map te klein is mogelijk?? en hoe kan ik een map vergroten??
 
Waarschijnlijk heb je je HD in FAT32 geformatteerd, en daar zit het em. Bij een FAT32 partitie is de volumegrootte van een file gelimiteerd op 4Gb. Dus 4.7 is te groot. Zie HIER voor ee nvergelijkende tabel tss NTFS en FAT32. Je FAT32 converteren naar NTFS zou een oplossing kunnen zijn.
Aan de andere kant heb je me wel niewschierig gemaakt! Welk programma kan er nu groter zijn dan 4Gb? Of wil je een dvd kopieren? Maar dan zijn dat toch meerdere files, of is het 1 mega zip of rar file??? :confused:
 
Wat zou je zeggen van Adobe Photoshop 7 ? 15.9 gb
De AP 5 was goed voor 5.42
Image Ready ook boven de 12. :)
 
Geplaatst door Elisa
Wat zou je zeggen van Adobe Photoshop 7 ? 15.9 gb
De AP 5 was goed voor 5.42
Image Ready ook boven de 12. :)

Systemreq van photoshop 7
Akkoord, er kan nog een pak randinfo bijzitten in de doos zoals gifjes of zo, maar dat is nog geen MASSIEVE FILE van 15.7 GIGABYTE, geen MEGA...
 
Jeetje Ojan, heb ik even zitten slapen :eek: Ik verwarde gb met mb.
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat jij wilt installeren Jaikke! Photoshop ik al een aardig grote jongen.
 
4,7 gb heb ik nodig om via Pinnacle een eigen Digitale film op een dvd te branden, vroeger met svcd ging het goed.maar Roxio zet hem eerst in zelf gemaakte map.vandaar.
maar hoe kan ik fat 32 converteren naar NTFS.?

@ Jaikke:

Wil je bij het reageren op een bericht aub op reageer op bericht klikken, ipv attendeer de beheerder over dit bericht? Bedankt ;)

Je kan met partition magic van powerquest een partitie converteren naar ntfs, zonder verlies van data, als de partitie geformatteerd mag worden, kan je het ook met de format optie doen, maar dan benje wel alles kwijt wat er op die partitie staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan