Windows Verkenner werkt niet meer??!! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
6.0 service pack 2

heb het gedownload en alleen de 3e aangevinkt....en dan?

Als u met de muisaanwijzer op een van de gekleurde items gaat staan kunt u door middel van de rechtermuisknop het item uit of aan schakelen. Het volgende wat u doet is alle gekleurde processen uitzetten. (behalve die van Microsoft) Om ze vervolgens stuk voor stuk weer te activeren, net zo lang tot dat u de error gevonden heeft.

ShellExView-2.JPG

Wanneer je merkt dat hij terug crasht, na het aanzetten van deze item. Weet je aan welke item het ligt. En kunnen we deze mogelijk op gedeactiveerd laten staan.

Laatst bewerkt:
nou wat ben ik dom zeg, zit elke keer te kijken of jullie al geantwoord hebben, was er opeens een pagina 2 xD hahah nog net niet blond! ;)
ik ga het is ff proberen...

Ik heb alles uitgezet, maar dan doet hij het nog steeds niet, dus wat kan het dan zijn???
gaat volgens mij alleen om .mov bestanden...

Dan mag je alles terug aan zetten.. Dan is er géén Shell voor verantwoordelijk.

Zou je de exacte foutmelding van Explorer kunnen geven.

Heb je alle Windows updates uitgevoerd?

Is je computer malware (virussen, spyware, etc..) vrij?

Laatst bewerkt:
Windows verkenner werkt niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht. Windows verkenner wordt opnieuw opgestart.......
Alle updates zijn gedaan, en voor zover ik weet geen malware..... heb hem met meerdere gescand...

Windows toets + R: Geef daarin: EventVwr.msc

Er opent een logboek geschiedenis, ga eens kijken..

// Edit:

Probeer het volgende eens;

Right click => My Computer => Properties => Advanced. Above "Cancel" button (on the bottom of that window) click on "Error Reporting". Select " Disable error reporting" and uncheck "But notify me when critical errors occur". Click "OK". Again click "OK". Close "Internet Explorer / Windows explorer / similar open windows" and open them freshly. (Restarting of the system is not required) Everything should be fine now. All the best!!!.

Laatst bewerkt:
Sorry ik snap er niks van :$....
// Edit: kan ik niet vinden...
Right click => My Computer => Properties => Advanced. Above "Cancel" button (on the bottom of that window) click on "Error Reporting". Select " Disable error reporting" and uncheck "But notify me when critical errors occur". Click "OK". Again click "OK". Close "Internet Explorer / Windows explorer / similar open windows" and open them freshly. (Restarting of the system is not required) Everything should be fine now. All the best!!!.
en als ik dit doe via mijn computer,kom ik ook niet verder bij error reporting, want dat staat nergens :S

nou sorry ik kom er echt niet uit... wat op de site staat klopt bij mij iig niet...
ben zelf opzoek gegaan en ben wel bij de foutmeldingen terecht gekomen, weet nu ook welke ik stop moet zetten.
Logboeknaam: Application
Bron: Application Error
Gebeurtenis-id:1000
Taakcategorie: (100)
Niveau: Fout

maar ik kom er niet uit hoe ik hem stop moet zetten....??

In het logboek kun je niets stop zetten, deze logt enkel het probleem.

Waar loopt het dan mis met de instructies die ik je gegeven heb via de link?

Hoe lang ben je nou al aan het modderen ?
Maak een backup en installeer een frisse Vista.
Computer loopt weer als een tierelier en je bent klaar.

nou heb het gevonden hoor... hehe xd....heb de foutmeldingen uitgeschakeld...maar geloof het ofniet, de foutmelding komt alsnog, alleen blijft de melding wel staan tot ik zelf op oke klik, ipv dat ie zelf door gaat....

Kun je er niet een ergens lenen met precies dezelfde versie ?
Gebruik je je eigen licentie en komt het alsnog goed.

Nee ik ken niemand die dat heeft helaas...

@ Driesiooo; Zijn er nog andere oplossingen of is dit echt hopeloos?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan