Windows Virtueel Afsluiten + programma uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi.
Ik ben blij dat ik je in ieder geval in 1 opzicht heb kunnen helpen.
In Vista ben ik helaas wat minder thuis,maar ik denk,dat je het wel gaat redden.
Succes verder.
 
Mooi.
Ik ben blij dat ik je in ieder geval in 1 opzicht heb kunnen helpen.
In Vista ben ik helaas wat minder thuis,maar ik denk,dat je het wel gaat redden.
Succes verder.

Het werkte nog niet helemaal.. m'n pc kreeg kuren bij het opstarten. Heb'm nu helemaal opnieuw geinstalleerd, zal ook alle instellingen + accounts en programma's opnieuw moeten installeren. 't ging waarschijnlijk niet omdat er SP 3 op zat en ik SP 2 wilde installeren, of dat mijn setup-cd van XP van compaq is. Ik ga het zo nog een keer proberen... Hoop dat't zin heeft. In vista heb ik de afsluit/afmeld-buttons maar weggehaald, dat werkt ook..
 
Nu geprobeerd met de tweede versie van het service-pack, eveneens niet gelukt. Ik denk dat't komt omdat ik nog niet heel lang geleden dat service-pack gekregen heb, dat ze'r een bepaald patch overheen hebben gegooid ofzo. Ga nu kijken of'k in de 'recovery' map wat kan wijzigen, zodat hij pro wordt..

EDIT: Werkt ook niet. Ga denk'k maar alles opnieuw installeren, incl. programma instellingen en dan maar de knoppen in menu start verbergen..
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand nog iets anders? Upgraden van XP werkt niet, misschien een register-tweak? (aub helemaal uitleggen, want ik ben niet bijzonder goed met't register.
 
Het schijnt te kunnen via een registeraanpassing en door bepaalde mappen aan te maken in windows. Ik ga er nu niets aan doen, over'n paar maanden examen. Bedankt voor de info, misschien dat'k het over'n paar maanden voor elkaar heb!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan