Windows Vista Op Andere Taal Zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo Helpmij Leden.:love:

Ik zit met een Probleem, Ik heb door een vriend van mij Op mijn laptop windows opnieuw laten zetten...maar het staat nu op rusiche versie... is er een moegelijkheid om die naar nederlands of engels over te zette... zonder windows opnieuw te installeren...?

Alvast bedankt voor u hulp.:D

Vriendelijke Groetjes... :o

licht eraan kan alleen als je de Ultimate versie hebt

Nee op het moment dat je een taal er op zet worden de andere talen verwijdert

jahbe je alle talen binnen gehaald of de taal die je wilt instellen

Windows update :D
maar als je geen Vista Ultimate hebt kan je die niet downloaden he!

Hhehe nen het is Windows vista Ultimate 100%
KAN JE ME MSS HET LINK GEVE WELK IK PRECIES MOET DOWNLOADEN...IK WIL IN HET ENGELS DANKJE

jah ok maar ik weet zelfs niet naar wat ik moet zoeke ...

ik denk niet dat het gaat lukken met windows update voor jou want je zegt zelf dat het geen originele versie is ;)

maar ja, je kan proberen al weet ik ook niet achter wat je juist moet gaan zoeken in windows update

Ik vind ze echt niet...als ik via start all programs en dan winows update klik en dan nog zoeken voor nieuwe updates... dan komt er geen language pack updates... hoe moet ik dat downloaden....?

ik heb de update gedownload het nederlandse pack wat moet ik nu doen...?:)

http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Vista-Wisselen-tussen-talen.htm

Wacht tot Windows Update laat zien dat de update is voltooid. Om nu Windows naar de andere taal te wisselen, klik op Start / Configuratiescherm (Start / Control Panel). Klik dan onder Klok,Taal en Regio (Clock, Language, and Region) op Taal van de gebruikersinterface wijzigen (Change display language). Selecteer tot slot onder Weergavetaal (Display language) de taal waarin u Windows wilt omzetten. Bevestig met een klik op OK. Windows meldt dan dat u moet uitloggen uit Windows om deze wijziging te activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan