Windows XP beter dan Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het OS opzich zal wat makkelijker draaien ja...
Maar ik denk niet dat je het zo in de game prestatie zal merken.
Daarbij is een vergelijk zo op zich niet op zijn plaats.Wat heeft de ts bijv nog aan achtergrond programma's draaien tenopzichte van zijn vriend.Welk AV draait er?etc etc.
Nogmaals ik denk niet dat als die nu w7 of xp zal zetten en zou gaan gamen dat de ts van zijn stoel valt van verbazing.

Maar goed...Het is aan de ts.;)
 
Nou er waren 6 drivers out of date. Deze waren:
-Muis
-Toetsenbord
-Geluid
-Netwerkadapter

En nog 2 Standaard dual channel PCI IDE Controller. <- Wat is dit precies, ik ga dit ondertussen proberen te updaten en erachter te komen hoe, haha.

Trouwens de games die ik speel, laat ik als voorbeeld world of warcraft nemen. Ik speel dit op 1400x nog wat resolutie en alles op medium zodat ik een beetje tegen de 20 fps aanzit. in drukke gebieden en als ik alleen ben hoop ik de 40 te halen terwijl die vriend van me alles op maximaal heeft en zowieso 60 heeft als hij alleen ergens loopt.

Ander voorbeeld een ander grappig spel: League of legends, een soort dota game van warcraft 3. Ik speel dit spel op Medium quality, zelfde resolutie, ook die van 1400 ongeveer en alsnog haal ik daar als ik eenmaal bezig ben de 30-40 fps, nogmaals terwijl die vriend van mij 60 heeft constant.
Hier een filmpje van het spel, skip een beetje naar het midden en dan zal je zien dat het echt geen mooi spel.
http://www.youtube.com/watch?v=MV2rRcskn4Y
 
Het OS opzich zal wat makkelijker draaien ja...
Maar ik denk niet dat je het zo in de game prestatie zal merken.
Daarbij is een vergelijk zo op zich niet op zijn plaats.Wat heeft de ts bijv nog aan achtergrond programma's draaien tenopzichte van zijn vriend.Welk AV draait er?etc etc.
Nogmaals ik denk niet dat als die nu w7 of xp zal zetten en zou gaan gamen dat de ts van zijn stoel valt van verbazing.

Maar goed...Het is aan de ts.;)

Ja, ik verwacht ook niet dat ik ineens alles kan op mijn computer zodra ik xp heb.
Maar ik vind dit alles tog wel het proberen waard.
 
Tuuurlijk..en ga vooral je gang.:thumb:
Ik denk alleen zelf dat,met welk os dan ook,je 9500 de grootste bottleneck is.

succes

ok ok, dat kan. Ik dacht zelf ook al om een nieuwe videokaart te kopen.

Trouwens ik weet niet of jij er verstand van hebt maar ik heb zon dual channel dinges driver gevonden maar die staat op de site van HP en ik heb een packard bell computer. Maakt dat wat uit, het gaat erom dat het voor windows vista is toch ?

edit:
In de tussentijd heb ik geprobeerd die driver te downloade, maar ik kan hem echt echt niet vinden. Ik weet ook niet of het belangrijk is.

Maar nu weer over die windows xp, als ik die over mijn Vista heen gooi moet ik wel eerst zon recovery cd maken dus ?
En ik neem aan dat als ik windows xp instaleer dat ik ook alle drivers opnieuw moet downloade? Of niet want als dat zo is zou ik dus echt niet weten waar ik die drivers vandaan zou moeten halen?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ja je zou een recovery cd kunnen maken, maar denk dat mijn optie makkelijker is maar dat is mijn idee.
 
Laatst bewerkt:
Oke ik heb driver whiz gedownload en hij staat nu aan.
Ik heb een paar drivers die out of date waren maar daar word nu aan gewerkt.
Hij kan ook mijn type computer opsporen maar hij komt niet verder dan packard bell istart ?????
Waarschijnlijk omdat ik een andere videokaart erin had gedaan.

En dat is de 9500 GT ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan