windows xp crashed bij synchronisatie wlm

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
491
hallo als ik een bestand in een gedeelde map zet bij windows live mess. gaat wlm dus -
synchroniseren maar tijdens deze aktie valt windows weg en krijg ik een blauw scherm

de foutcode heb ik niet genoteerd maar als het nodig is kan ik de pc nog eens laten crashen
(al lijkt het me niet gezond)

wie weet misschien hoe ik dit kan voorkomen

of kan het aan de pc zelf liggen? ...ik heb gezocht bij de probleemoplossing van wlm maar er staat niks over blauwe schermen of dergelijk

vandaar dat ik de vraag dus ook in deze sectie heb gezet

hopelijk is er iemand die hier raad mee weet

alvast bedankt
 
Als je nu es zou posten welke melding het is...
 
Het is handig om de stopcode op te schrijven en de melding aan de bovenkant.
Maar meestal hebben deze blauwe schermen ( BSOD's) verschillende oorzaken.
 
oke dan moet ik hem wel weer laten crashen ..als het gelukt is post ik de foutcode meteen
 
Het ligt waarschijnlijj niet aan Windows Live Messenger, maar aan iets anders.
 
ok dat geloof ik ..

het gebeurt dus wel alleen specifiek bij het synchroniseren van bestanden in gedeelde mappen van wlm.. binnen 15 a20 sec hangt ie en dan ..pats ..blauw scherm...vandaar.

verder heb ik geen last van plots opkomende bleu screens

trouwens de volgende info komt van dit blauw scherm:


een voor de werking van het systeem onmisbaar process of thread is onverwacht afgesloten of afgebroken

*** stop: 0x000000f4 (0x00000003,0x82c49c30,0x82c49da4,0x805f9f88)

ik hoop dat jullie iets ermee kunnen en bedankt voor alle reacties
 
de 2 andere vermeldingen(zoals voorbeeld) in het rood zijn er niet ...alleen die wat ik al gegeven heb maar ik zal er een foto van maken als dat lukt ..zo niet dan typ ik het wel over ...ik ga nu aan de slag

excuses voor de onduidelijkheid van mijn kant. en ik ben zo weer terug
 
probleempje: wlm begint pas met synchoniseren als een andere persoon ook online is

dit is nu niet het geval, dus crashed de pc nu ook niet en kan ik dus geen info geven

over wat er precies in het blauw scherm staat, tenzij er een andere mogelijkheid is om de info
van het blauw scherm terug te vinden zonder de pc opnieuw te laten crashen?

maar dit zal wel te ver gezocht zijn neem ik aan?
 
Confugiratiescherm>Systeembeheer.....daarin heb je Logboek ...is ook veel uit te halen wat oorzaak betreft
 
dit is er net zo eentje afgezien van de stopcode en de engelse taal maar verder is het precies
zoal de mijne
 

Bijlagen

  • BSOD-WinXP.jpg
    BSOD-WinXP.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 24
alleen kan ik niet uit die logboeken opmaken wat er mis is omdat ik er niks van begrijp

dus wat nu?
 
graag maar je mag me wel even erdoorheen leiden als je wil want ik weet ff niet wat ik er mee aan moet....(dus hoe ik het uitvoer)

ik zie nu voor me..: install.bat
memtest.bin
rawrite.exe
 
Laatst bewerkt:
Klik op de bovenste ,haal dat op ,pak het uit ,en zet op cd.

Boot dan vanaf cdrom .

Wel steeds 1 geheugen reepje testen,en zolang mogelijk laten draaien voor het beste resultaat
 
nou ik heb het op cd en opnieuw opgestart met de cd in de la ...gebeurt niets

of doe ik het booten niet goed?
 
grrrr. de cd waar ik het op heb gezet was de laatste en er zitten dus een paar krasjes op
dus gebrandt is ie maar word dus niet goed gelezen

ik zal dus eerst morgen nieuwe cds moeten halen ....sorry bandit maar het moet dan maar even wachten tot morgen

heel erg bedankt voor je hulp en hopelijk tot morgen of zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan