windows xp crashed bij synchronisatie wlm

Status
Niet open voor verdere reacties.
top ..:thumb: jammer dat ik het niet direct kan testen:confused:
 
ga nu slapen ik laat wel wat weten zodra ik het heb kunnen testen

welterusten;) en bedankt
 
ga nu slapen ik laat wel wat weten zodra ik het heb kunnen testen

welterusten;) en bedankt

oke... daar zijn we weer !

net weer een bleu screen gehad ....dit keer zonder te synchroniseren in msn maar tijdens
een msn chat met 2 mensen opeens pats,,..niet al te veel infomatie stond erin

UNKNOWN HARDWARE ERROR c000021a en verder alleen dat de fysieke geheugendump werd gestart...

wie kan helpen?
 
Deze Foutmelding,is in principe de voorloper van de fout die je in eerst instantie had.

Je zal dan een herstel met de XP cd moeten doen.(Repaer)

Is SP2 wel goed geinstalleerd?
 
Oke, we kunnen er nu wel van uit gaan dat het aan WLM ligt.
Waarschijnlijk ligt de oorzaal ergens anders maar doe is:

1) Een chkdsk /f /r voeg dat in in een cmd scherm ( Uitvoeren --> cmd type)
2) Een sfc /scannow invoegen bij Uitvoeren en zorg dat de XP CD erin zit.
3) Of inderdaad opstarten met cd van XP en een R(epair) uitvoeren.
 
ik mag dan wel een legale windows hebben (want ik kan gewoon updaten en kom ook door de genuine advantage test) echter de cd rom van windows heb ik nooit bij de pc gekregen en ook geen recovery disk en ook geen verborgen partitie op de HD

das dus een probleem daar ik deze pc een jaar ong geleden van marktplaats heb gekocht en dus niet meer terug kan voor de cd

het enige wat ik wel kan doen is vragen of ik die van mijn buurjongen mag gebruiken MITS dat kan/mag/toegestaan is....een andere optie zou ik niet weten

jammer dat zou betekenen dat ik niet verder kom :confused:
 
ik mag dan wel een legale windows hebben (want ik kan gewoon updaten en kom ook door de genuine advantage test) echter de cd rom van windows heb ik nooit bij de pc gekregen en ook geen recovery disk en ook geen verborgen partitie op de HD

das dus een probleem daar ik deze pc een jaar ong geleden van marktplaats heb gekocht en dus niet meer terug kan voor de cd

het enige wat ik wel kan doen is vragen of ik die van mijn buurjongen mag gebruiken MITS dat kan/mag/toegestaan is....een andere optie zou ik niet weten

jammer dat zou betekenen dat ik niet verder kom :confused:

Dat mag je hebt toch zelf de Registratie,alleen niet zelf de cd

En wel de Key toch
 
Laatst bewerkt:
dus het repareert windows alleen en verandert verder niks?
niet dat ik dadelijk zijn windows heb ofzo en niet meer zou kunnen updaten ofzo?

dit is wel belangrijk voor me om te weten..

welke key die van de windows cd /? of misschien die wat op de sticker staat de prodoctkey? zo ja dan is het maar de vraag of van die sticker ook de windows erop zit of niet?

maar er zit dus wel een sticker met een key op ja..
 
Laatst bewerkt:
dus het repareert windows alleen en verandert verder niks?
niet dat ik dadelijk zijn windows heb ofzo en niet meer zou kunnen updaten ofzo?

dit is wel belangrijk voor me om te weten..

welke key die van de windows cd /? of misschien die wat op de sticker staat de prodoctkey? zo ja dan is het maar de vraag of van die sticker ook de windows erop zit of niet?

maar er zit dus wel een sticker met een key op ja..

Dan is het in orde en kan je dat gewoon doe :thumb:
 
sfc /scannow lukt al niet hij zegt dat de verkeerde cd rom erin zit....

wat kan ik nu nog het beste proberen dan?
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens zonder cd, en dan met cd in een andere drive.

Voer wel een checkdisk uit. En als het dus kan een sfc /scannow. Anders als het allemaal niet meer lukt, een Repair met de cd van Windows.
 
Probeer het eens zonder cd, en dan met cd in een andere drive.

Voer wel een checkdisk uit. En als het dus kan een sfc /scannow. Anders als het allemaal niet meer lukt, een Repair met de cd van Windows.

dus de hele pc opnieuw opstarten met de cd van windows.>>en dan de optie repair of wat

??

weet je zeker dat mijn windows dan wel de mijne blijft en niet veranderd
 
Probeer eerst nog een chkdsk /f /r bij command-scherm en dan pc opnieuw opstarten, laten uitrazen en daarna een sfc /scannow proberen met de cd in een andere drive als je die hebt.

Een Repair zou ik pas doen als we niks meer weten. Maar als het alleen gebeurt bij WLM kan je toch even MSN 7.5 gebruiken en daana WLM als er een nieuwe versie van is?
 
alles gedaan ..maar bij sfc /scannow weer de verkeerde cd

tja verder weet ik het ook niet zolang het hierbij blijft en niet erger word

bedankt nogmaals:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan