Windows XP op DvD zetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit er geen compressie-optie op?
Van mijn C partitie wordt ca 10 Gb gebruikt, en Ghost maakt daar een gecomprimeerde image van ca 2,7 Gb van.
Dat past dus makkelijk op een DVD.

Zit er geen compressie-optie op?
Van mijn C partitie wordt ca 10 Gb gebruikt, en Ghost maakt daar een gecomprimeerde image van ca 2,7 Gb van.
Dat past dus makkelijk op een DVD.
@Arctic Joe
Goede opmerking :thumb: En het is inderdaad mogelijk om compressie in te schakelen.
Compressed - Turning on compression will make the image file up to 40% smaller. Image creating will be a bit slower with compression selected.
Ben met het programma bezig geweest maar als je de harde schijven geselecteerd hebt dan geeft hij aan dat ze even groot moeten zijn.
En dat zijn ze niet de harde schijf van de pc is 500 Gb en de externe maar 50 Gb
@Helm
Hoe groot is de gebruikte ruimte op de schijf?

Misschien maakt het programma het bezwaar over de verschillende grootte van de schijven niet,als de compressie is ingeschakeld?

Overigens heeft heeft programma best wat beperkingen zie hieronder,maar ja het is tenslotte ook maar freeware ;)
Q. Can I restore the image to a smaller partition?

A. No, currently you can only restore your data to a partition that is exactly the same size or larger, regardless of the data size.

Q. Can I write the data directly to a CD/DVD?

A. No, you have to write the data to a hard drive first, then if you have chosen multi-file images, you can then burn those files to CD or DVD.

Greetz

@Arctic Joe
Goede opmerking :thumb: En het is inderdaad mogelijk om compressie in te schakelen.

@Helm
Hoe groot is de gebruikte ruimte op de schijf?

Misschien maakt het programma (www.runtime.org/driveimage-xml)
het bezwaar over de verschillende grootte van de schijven niet,als de compressie is ingeschakeld?

Overigens heeft heeft programma best wat beperkingen zie hieronder,maar ja het is tenslotte ook maar freeware ;)

Greetz

van het programma (www.runtime.org/driveimage-xml)wat moet ik gebruiken:
Back-Up
Restore
Drive to Drive
????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan