Windows XP opnieuw erop gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscilla1984

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
18
Hallo allemaal,

Ik heb Windows Home edition opnieuw geinstalleerd en heb nu een aantal problemen bij gekregen.

Ik heb drivers nodig voor mijn Computer en ik ben al een beetje geholpen door EVEREST te downloaden en zo achter te komen hoe mijn hardware heet alleen weet ik dus niet hoe je het moet downloaden van een site.

Heeft er iemand hier meer verstand van? Ik hoop snel van jullie te horen.

En ik probeer NOD32 te installeren op pc maar dat gaat ook niet, ik krijg een error?
 
Hoi,

Welke merk en type hardware zit erin je pc dan bedoel ik moederbord videokaart etc.

Modag
 
Download SIW (System Information for Windows): http://www.gtopala.com/siw-download.html

Als je de installatie hebt voltooid, zal ik uitleggen hoe je een rapport kunt laten draaien.

- Voer siw.exe uit.
- Klik op Report (het icoontje met de diskette).
- Laat de bestandsnaam zoals word aangegeven en sla het op als een .HTML-bestand.

Doe dit rapport bij je volgende post.
Dan zal ik eruit halen welke software/hardware op je computer staat.
 
Hoi,
Hier kan je alvast de videokaartdriver downloaden:
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/integrated-xp
En ik denk dat je een note book hebt dat zal je op de site van je notebook even op type moeten zoeken en dan kan je de rest downloaden.Maar als je het merk en type even opgeeft is misschien wat makkelijker.
Je mist volgens mij ook je moederbord drivers als ik zo bekijk
Modag
 
Laatst bewerkt:
De videokaart is een onboard card en daarom denk ik dat ook de videodrivers bij je chipset zit,daarom even merk en type dan zoeken we voor je.
 
Hoi,

Ik wist niet dat je foumeldingen kreeg het is verstandig om eerst je drivers van je moederbord te installeren en voor driver van ati te installeren heb je van windows net framework nodig dus als ik zou ik eerst je moederbord doen dus is mijn vraag welk moederbord heb je of merk type notebook? en dan windows te updaten en dan komt net framework vanzelf en dan de ati driver

Modag

Ps Maikel 9 de link die ik gaf was voor een een onboard kaart .
 
Laatst bewerkt:
Merk is HP maar type weet ik niet omdat de stickers eraf zijn gehaald. Ik heb wel EVEREST

kan ik daar iets afhalen of aflezen wat je gebruiken kan=
 
kijk eens bij deze computer>Rmuis >eigenschappen staat daar mischien iets?
 
Nee, daar staat niets. ik heb ook niet zoveel verstand van Computers om eerlijk te zijn. Ik heb zelf pc geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd met behulp van een site waar alles duidelijk opstaat alleen weet ik nu dus echt niet wat ik moet doen.
 
Kijk bij everest eens bij computer>overzicht en dan moederbordnaam.
 
Wil je even een screen maken van je overzicht?
Is het een laptop of een gewone computer?
 
Toch nog maar eens mijn idee proberen?
Hier kunnen wij linea recta alle informatie uithalen om jouw de juiste drivers aan te bieden. ;)

Download SIW (System Information for Windows): http://www.gtopala.com/siw-download.html

Als je de installatie hebt voltooid, zal ik uitleggen hoe je een rapport kunt laten draaien.

- Voer siw.exe uit.
- Klik op Report (het icoontje met de diskette).
- Laat de bestandsnaam zoals word aangegeven en sla het op als een .HTML-bestand.

Doe dit rapport bij je volgende post.
Dan zal ik eruit halen welke software/hardware op je computer staat.
 
Bedoel je dit:


C:\Program Files\SIW\SIW_20080220_141521_EL-YOUNSI.html

Ja, dit bedoelde ik.
Maar kun je dat even in de bijlage stoppen?
Want ik kan nog steeds niet toveren zodat ik bestanden van jouw systeem op deze plaats kan openen. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan