Windows XP opnieuw erop gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Excuus dat ik nu pas reageer maar had het erg druk afgelopen dagen.

Ik heb nu mischien een groter probleem. Ik heb windows xp zelf geinstalleerd met behulp van deze site : http://members.home.nl/wout.grotenhuis/WinXP.html

Windows Xp cd die ik gebruikt had was van een oud collega van me en er zat geen serial bij. nu heb ik dus windows xp op mijn pc maar kan ik het niet registreren.

Een ander probleem is dat cd-rom niet meer normaal werkt. hij pakt geen enkel cd. Ik dacht er namelijk aan om windows xp opnieuw op te zetten. (een ander xp cd die ik gedownload heb)

Kan iemand me aub helpen, excuus dat ik zo vervelend ben maar ik ben ten einde raad.
 
Kijk bij eerste keer kreeg ik wel een venster dat ik moet opstarten van cd

dat kreeg je meteen te zien bij het opstarten van je pc maar nu krijg ik dat niet meer als ik een cd in stop.

cd-rom vind ook geen cds als ik erin stop. mischien heb ik een stuur programma nodig voor cd-rom of bestaat zoiets niet?
 
Kijk in je BIOS (Press ... to enter Setup) eens bij Boot Sequence. Staat je cd-rom speler daar als 1e bootapparaat?
 
Ik vermeld ook al: "Press ... to enter Setup".
Het verschilt namelijk per computer welke toets je moet hebben om in de BIOS te komen.
Als je je computer opstart verschijnt dat bericht vrijwel direct. De veelvoorkomenden zijn F2, F10, F11, F12, INS en DEL.
 
Hoi,

Tijdens het opstarten op een van de door The7thStranger opgegeven toetsen drukken ik zou beginnen met de del toets dat is volges mij de meest gebruikte.
Dan als je daar ben het schermpje boot device zoeken en dan de cd-rom als first boot zetten en dan bevestigen met f10. en opnieuw opstarten .
En dan zou de xp c-rom moeten opstarten.

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan