windows xp update

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonkie1

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
7
hallo allemaal,sinds een week of 3 moet ik elke dag kb 967715 instaleren,volgens mij gaat dit wel goed,maar elke keer als ik weer opstart is de update er weer.is dit nodig,of kan ik iets veranderen zodat ik niet elke keer dat hoef te doen.hartelijke gr.bonkie1--------------Heb mogelijke oplossing van Ronnetje geprobeerd(dank!),maar geeft nu aan,u heeft een belangerijke update verborgen.Is hij echt zo belangerijk?
 
Laatst bewerkt:
Hello!

Bekend probleem.

Mogelijke oplossing:

uitvoeren-services.msc dubbelklik op automatische updates en klik op stoppen
uitvoeren-%windir%\SoftwareDistribution\Download selecteer alles en verwijder het
ga naar Windows Update kies voor aangepast en schakel de bewuste update uit (deze update niet meer weergeven)
uitvoeren-services.msc dubbelklik op automatische updates en klik op starten

Succes!
 
Hello!

Bekend probleem.

Mogelijke oplossing:

uitvoeren-services.msc dubbelklik op automatische updates en klik op stoppen
uitvoeren-%windir%\SoftwareDistribution\Download selecteer alles en verwijder het
ga naar Windows Update kies voor aangepast en schakel de bewuste update uit (deze update niet meer weergeven)
uitvoeren-services.msc dubbelklik op automatische updates en klik op starten

Succes!

@Ronnetje
Je mag ook wel naar de thread #16 http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=407361
verwijzen want dat is de letterlijke tekst die ikzelf heb gemaakt waar jij net 'n andere koptekst boven hebt gezet en de link naar Microsoft hebt weggelaten!
 
Hoi Mik,

Wel gebietst, maar niet van 't helpmij-forum. Heb ik 't waarschijnlijk gebietst van een bietser die 't van jou heeft gebietst. :confused:

Is dat een probleem dan? K'probeer gewoon zelf wat wijzer te worden door 't zoeken naar oplossingen op vragen van anderen...
 
Nee is verder geen probleem,maar als ik een tekst letterlijk overneem dan vermeld ik of de bron of verwijs naar de thread dat is wel zo netjes.Per slot van rekening moeten we zelf ook 'n hoop opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan