Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik de sp2 cd in mijn gewone pc steek zie ik hoofdmap i386 daar staan al de uitgepakte bestanden van sp2 in.en toch blijft xp klagen dat hij het niet vind.
Doorgaans moet je de map i386 opgeven, maar ja, ik weet niet naar welk bestand/map die cd op zoek is.
[...]
Afhankelijk van de 'intelligentie' van het installatie-script zou je (m.b.v. nLite) een XP installatie-cd kunnen laten bouwen waar SP2 al in geïntegreerd is zodat (hopelijk) de vraag naar SP2 niet wordt gesteld tussendoor.
Op Youtube, Google etc. ruim voldoende instructies te vinden.
In feite komt het (in het kort) hier op neer:
a. Je geeft aan welke cd/dvd speler de XP installatie-CD bevat.
b. Je geeft aan dat je een Service Pack geïntegreerd wil hebben en je geeft aan waar het servicepack .exe bestand staat.
c. Er wordt een .ISO bestand gemaakt waar het service-pack in geïntegreerd is. Dat .ISO bestand kun je dan weer branden naar een nieuwe cd m.b.v. ImgBurn, via optie "Write image file to disc"
Andere mogelijkheid (eigenlijk: een gok) is te kijken of dat installatie-script uitgeschakeld kan worden. Normaal gesproken heet dat WINNT.SIF en staat in de i386 map van een XP installatie-cd. Kijk eens of dat bestand op de XP cd staat en post hem eens hier (ingepakt in een .zip of .rar of .7z bestand, kun je ook weer 7-zip voor gebruiken). Stel dat inderdaad WINNT.SIF het script bevat, dan kunnen we een XP installatie-cd bouwen zónder WINNT.SIF er in.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.