windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bericht:

Geplaatst door rieny
nu krijg ik bij opstarten van de pc een melding dat rundll3232.exe niet te vinden is dit een probleem?

Later bericht:

Geplaatst door rieny
ik zou het niet weten maar kan het kwaad dat rundll32.exe er staat bridge voor kan toch geen kwaad??

Gaat het nu om rundll3232.exe of om rundll32.exe?

Ander bericht:

Geplaatst door rieny
ik krijg ook 13 meldingen bij norton

Maar:

Geplaatst door rieny
in een bericht van sjj staat een link waar staat dat je moet scannen via mcafee daar zijn geen virussen gevonden en bij mijn eigen vrusscanner norton ook niet

Norton gaf eerst dertien meldingen en toen plotsklaps geen enkele melding?

Geplaatst door rieny
Ik heb nu bij msconfig een vinkje weggehaald bij rundll tijdens het opstarten nu krijg ik die melding ook niet meer

Daarmee is je pc nog niet schoon.

Geplaatst door rieny
sorry dat ik zo onduidelijk ben ben een leek en jullie pro's

Om eventjes de tijd te nemen je vragen en antwoorden op voor anderen begrijpelijke wijze te formuleren, hoef je niets van computers te weten.

het gaat om rundll32.exe

en na adaware en verwijderen daar van de spyware geen melding meer en sorry hoor je klinkt erg vijandig we zijn niet allemaal zo slim als dat jij bent

Geplaatst door rieny
het gaat om rundll32.exe

en na adaware en verwijderen daar van de spyware geen melding meer en sorry hoor je klinkt erg vijandig we zijn niet allemaal zo slim als dat jij bent

Het is helemaal niet 'vijandig' bedoeld, ik probeer alleen maar aan te geven dat het moeilijk is om jou te helpen als jij onduidelijke en bovendien tegenstrijdige berichten schrijft.

sorry ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

over die rundll32

Rundll32.exe is een normaal Windowsproces, dat je niet zou moeten uitvinken in MSConfig.
Ondanks dat je inmiddels spyware hebt verwijderd, wil ik je toch nadrukkelijk aanraden even een HijackThis-log te plaatsen in het daarvoor bestemde topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016 Je kunt in het eerste bericht daar lezen hoe dat moet. Dat log moet je ook daar plaatsen, in dat topic dus. Een echte expert zal dan nagaan of er nog narigheid op je pc staat en aangeven hoe je dat kunt verwijderen.

sorry hoor je klinkt erg vijandig we zijn niet allemaal zo slim als dat jij bent

In ieder geval Rieny ben je niet in alles een leek LOL
Het gaat er om dat je in dit soort zaken gewoon niet een cijfertje verkeerd kunt zetten. Daarmee zet je de mensen direct op het verkeerde been. Rundl32 is goed maar Rundl3232 duidt op iets viezigs op je pc. En probeer zo duidelijk mogelijk te zijn. Gebruik desnoods wat meer woorden.
Doe nou eerst eens wat Buffy al veel eerder zei:
Plaats Dat Hijacklog!!!!!!!! ;)

ik heb ad aware er over heen laten lopen maar 1 file een cookie

sommige zaken kunnen niet gevonden worden met adaware

plaatst log nu maar, in het daarvoor bestemde linkie en dan ben je weer een stuk verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan