Helder, maar dan is mijn verzoek het volgende : vermeld svp in een eventueel vervolgbericht wát je allemaal zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen, dat scheelt mij en anderen die meelezen en meedenken over het probleem, 'gedoe'. Als jij in je eerste bericht had vermeld dat je de fixit al had geprobeerd, dan had ik die niet hoeven 'aandragen'. Niet dat het nadenken over het probleem 'zeer' doet of zo, maar het is zonde van de tijd en het typen, om oplossingen aan te dragen die je zelf al hebt uitgevoerd.
Even voor de zekerheid :
Bij alles wat ik tot nu toe schreef ben ik van het volgende uitgegaan :
- Windows is geïnstalleerd, zonder dat zich tijdens de installatie ‘bijzondere’ dingen hebben voorgedaan,
- er is na de Windowsinstallatie niet ‘getweakt’, waarmee ik bedoel dat er niet aan Windowsinstellingen is ‘gesleuteld’,
- een eventuele virussscanner en / of Malware scanner is / zijn ‘standaard’ geïnstalleerd, zonder dat de instellingen handmatig zijn getweakt,
- kortom, er zijn tijdens en na de installatie van Windows geen ‘bijzondere’ dingen met de machine gebeurd.
Als dit allemaal waar is, dan zijn er nog steeds diverse mogelijkheden die debet kunnen zijn aan het probleem, maar misschien is het nu wel tijd voor het resetten van Windows update,
klik