windowsmessenger uitzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter afjt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

afjt

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Sinds ik norton systemworks heb geinstalleerd start automatisch de windowsmessenger op. Hoe kan ik dit uitschakelen. In outlook is het vinkje al weggehaald bij automatisch starten.

Start ---> Run (of uitvoeren) ----> msconfig, en msn uitvinken bij tabblad opstarten

Daar staat windowsmessenger helemaal niet in. Wat moet ik dan doen?

Kijk eens goed,moet wel als het mee opstart, in linkerkolom : msmsgs uitvinken.

nee echt niet. Staat er niet. Kan ik dan ook iets doen om de windowsmessenger helemaal weg te halen?

In windowsmessenger,opties,persoonlijk en dan het vinkje uitzetten bij automatisch opstarten.(dus niet in oulook)

Dat staat ook niet aan. Het is sinds systemworks op mijn systeem staat. Zit daar een link of zoiets waar dat bewerkt wordt?

Stuur mij effe een mailtje,heb het programma wat je zoekt om msn messenger uit te zetten of wel te verwijderen.

Meschien heb hier wat aan:
Start>Configuratiescherm>Software>Windows onderdelen toevoegen of verwijderen>Windows Messenger! of deze:Start>Configuratiescherm>Systeembeheer>Service>Messenger: deze is niet gerelateerd aan Windows Messenger!

Laatst bewerkt:
verwijderen:

start > run > RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove [enter]

kopieer de hele lijn dus in de runbox en druk op enter.

of als je alleen niet meer automatisch in wil loggen:

Start, Settings, Control Panel, User Accounts, Select an account, Manage My Network Passwords, (then it pops up a box that says Stored User Names And Passwords,
select Passport.Net\*, and click Remove.
This does not delete your Passport, but removes its connection with your computer. And that should take care of it. The original instructions may work too...but for me they were difficult to understand, and also my settings may be slightly different

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan