WinLame een MP3-wonder??

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK, maar als een MP3 met een bitrate van 128 is, dan kan je er wel 320 van maken, maar die kwaliteit haal je denk ik niet. Ik zie het als een oude LP op CD zetten. Het blijft als een LP klinken.

Ik wil eigenlijk niet te veel programma's gaan gebruiken i.v.m. dat het einde dan zoek ik, maar heb ook van MP3Gain gehoord, gebruiken doe ik het nog niet.

MMJB ken ik niet, wat is dat voor programma?

Ik heb wel Easy Audio File Converter die kan het signaal ook normalizeren, maar zet het ook om in een nog nieuwere lame. (Lame 3.93.1) Ik weet alleen niet of die goed is. Met de test programma's die ik draai komt die er goed uit.
 
Je kunt die nieuwe lame natuurlijk bij WinLame zetten.
Kun je em niet even zippen en hier plaatsen? Heb ik em ook ;)

Hier

Bekijk em eens.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het best willen, als ik wist hoe dat moest. Hij zit namelijk in Easy Audio File Converter kant en klaar. Ik zou het niet weten hoe ik die er uit zou moeten halen.
 
Dat ding moet als een dll in de programmamap van Easy Audio zitten. Heb je daar al gekeken?
Zoek anders eens op Lame 393.1.dll of zo.
Doe ik het bij Search :) Kijken wie em eerder heeft.
 
Ik heb een lame gevonden, dat is de enige die er instaat volgens mij.

één probleem, hij is 129 kb en dan past die niet op helpmij.nl
 
Mijn man kwam thuis dus ik kon nog niet reageren.
Ik heb Lame 393 en 393.1 al gevonden.
393.1 uitgepakt en in WinLame gezet. Hij vervangt dan het file copying.
 
Moet ik nog even uitdokteren. Ik dacht dat ik klaar was.
Hiervoor heb ik het ook gedaan dus het zal wel lukken. Je hoort het wel van me. Ik vergeet snel iets.
 
Geplaatst door Mirandaonline
Niet te veel aan de cola bezatten he. ;)

Is gelukt :) als je niet voor 2 uur thuis bent hou je dat makkelijk vol (ik dan ;))

Ik heb nu ook mijn 17 overgebleven mp3's der doorgehaald (mijn zusje heeft kazaa lite gedeinstaleerd en de gewone kazaa geinstaleerd om dat die volgens een nichtje/vreindinejte ofzo beter zou zijn :confused:) en ze klinken wel wat helderder. Volgens mij is het volume ook wat normaler wat eerst moest ik bij elk liedje weer *****n met dat luidspreker icoontje.
K'moet ze nog controleren met dat progje maar ik vul mijn ''verzameling'' liever aan dan dat ik zo'n test progje download (jaha het leven van een modem gebruiker is hard maar de grond schijnt harder te zijn)
 
Vraag eens aan je nichtje of ze zo gek is op virussen!
Ik zou maar snel KaZaa light er weer opzetten en dan moet je nog verrekte goed opletten.
 
Als je dol bent op reclame en graag alle ingangen van je computer wilt openzetten dan vooral de normale kazaa gebruiken, maar ik raad het je heel erg af!!!

Haal maar eens het programma ad aware door je computer en je kunt zien hoe lek je computer nu geworden is.

Haal de normale kazaa er af en haal daarna ad aware er door heen. Gooi alle bestanden die dat programma tegen komt weg en installeer kazaa lite opnieuw.

Kijk voor de nieuwste versie op www.kazaalite.nl
 
Miranda ik hou dit onderwerp in mijn map.
Ben die lame vergeten te doen.
Je hoort nog van me. Eerst een paar dagen weg.
groetjes
 
Geniet even zei je toch...........
Ik heb de nieuwe lame unzipped in de directory van WinLame. Je hoort dan dat die files al bestaan en vervangt ze. Het lijkt me dat het zo moet kunnen maar ik heb geen controlel.
Als je een lame hebt die zo jong is zal b.v. een progje als EncSpot blijven zeggen dat het een 3.92 omdat dit de laatste is die hij kent. Ik laat em zo maar draaien.
Bij een programma als Audiograbber kun je ook de lame er in zetten.

groetjes
 
Dat was een hele leuke tread. Toch blijft de mening over joint stereo of niet verdeeld.
Verschuivingen? Ik heb zeer goede oortjes maar nog nooit wat gehoord.
Misschien met een super-de super-installatie??
Voor de aardigheid zal ik eens joint stereo en stereo maken.
Verder:
Hoe meer je gaat comprimeren des te minder de kwaliteit.
Een mp3 van het net pikken en branden geeft slechte kwaliteit.
Een mp3 opwaarderen met WinLame is beter.
Een mp3 van een cd is het best.
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Ik blaas dit topic nog even nieuw leven in want ik heb de volgende vraag.

Ik heb ook al mijn mp3 bestanden door winlame heen gedaan en vervolgens in mp3test gecontroleerd en dan zijn er geen foutmeldingen.
Vervolgens met mp3gain het volume gelijk gemaakt en weer door de mp3test gedaan en dan heb alle bestanden 1 foutmelding en wel deze: Invalid bytes at end: 206
-- NOT OK --

Misschien is het beter om eerst alles door mp3gain heen te halen en dan door winlame of zie ik dat verkeerd.

Ik weet ook niet wat de foutmelding precies inhoudt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan