WinLame een MP3-wonder??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker! Zo weer een maand :D
Ik dacht trouwens dat ik deze vraag al beantwoord had.

Met MMJB kun je normaliseren. (ook met de tags doet MMJB wat maar dat zul je zelf uit moeten zoeken)
De tags kun je ook cleanen met Mp3 Extensie. Dat progje heb je dacht ik al. Werkt trouwens erg handig.
Je gaat op de map staan met een album en hij werkt ze achter elkaar af.

WinLame gaat naar de basis en encodeert daarna opnieuw. Een Xing encodering verdwijnt en er komt Lame voor terug. Nou......dat verschil hoor je echt wel en iets wat gecomprimeerd was in 128 en nu opnieuw opgebouwd in 320 geeft toch echt beter resultaat.
 
Misschien een overbodige vraag, maar Wordt met Winlame het volume (geluidsterkte) van alle mp3's die je bewerkt nu even hard, dit kan ik n.l. niet helemaal in het topic terug vinden?

thx,

Jabuzero
 
Nee, dat wordt niet met WinLame gedaan.
Je kunt het met MP3Gain doen. Een progje speciaal hiervoor.
De brander MusicMatch Jukebox doet het als je dit instelt en vervolgens zit het in Nero en Easy CD Creator ook dacht ik.
Voor linken kun je het best met een zoekmachine kijken. Mijn pc mag niet te warm worden op het moment :(
Trouwens.........heeft jouw Athlon daar geen last van?

groetjes
 
Kan WinLame ook in Lame 3.93.1 omzetten of is dat nog te nieuw? Ik heb nu 3.91 terwijl ik ander soort programma's heb zien werken met een nieuwere versie.

Iemand enig idee?
 
Dan zou je misschien die nieuwere lame in WinLame moeten toevoegen en de oude verwijderen.
Ik wacht gewoon tot er weer een nieuwe versie komt. Zoveel verschil zit er nou ook weer niet in denk ik.
 
Ff misschien een domme vraag, maar ............

Wat is het verschil tussen joint stereo en stereo?
 
Joint stereo is beter. Vraag me niet naar techniek. Sommige dingen onthou ik, andere schuif ik opzij.
Daarom gebruik ik ook de preset insane.
 
Ik heb het gevonden, maar wat dat weer inhoud?

Uhm eigenlijk wil ik wel weten waarom joint stereo beter is dan normaal stereo. Het hoeft niet heel diep, maar hoe zit dat ongeveer?
 
Probeer het eens met search. Ik heb het ooit uitgezocht omdat ik altijd dacht dat stereo beter was maar dat is dus niet zo. Belangrijke dingen onthou ik, de rest wis ik ;-)

Hier heb je uitleg over joint stereo versus stereo
 
Geplaatst door Mirandaonline
Wat houd preset insane eigenlijk in?

Selecteer hem ff dan zie je een beschrijving of kijk ff in de manual daar staat :

This preset will usually be overkill for most people and most situations, but if you must have the absolute highest quality with no regard to filesize, this is the way to go
 
Wie weet een gratis host zodat ik mien eigen randomizer kan hosten zonder pop-ups ofzo?

Uhm, is .tk ook goed?

en die laten doorverwijzen naar een www.host.sk adres?

sk kan je het beste in de ochtend registreren, want 's middags laten ze vaak niemand meer toe.
 
Geplaatst door Mirandaonline
Wie weet een gratis host zodat ik mien eigen randomizer kan hosten zonder pop-ups ofzo?

Uhm, is .tk ook goed?

en die laten doorverwijzen naar een www.host.sk adres?

sk kan je het beste in de ochtend registreren, want 's middags laten ze vaak niemand meer toe.

Hey thankz :) zo snel had ik reactie verwacht sóchtends ben ik nooit online (ben niet zo'n ochtend mens om het zwak uit te drukken) maar met wat extra ehm... cola houd ik het wel tot 3-4 uur uit dan registreer ik me dan
 
Ik ben ook geen ochtend mens, maar je zal het denk ik eerder rond een uur of 9 a 10 in de ochtend moeten doen wil je een reclame vrij www.host.sk adresje willen scoren, maar wie weet dat het misschien ook rond jou geliefde tijd lukt.

.TK adressen kan je 24 uur per dag aanmaken via www.dot.tk indien die naturrlijk nog vrij is. Het bannertje kan je na registratie weg halen.

Niet te veel aan de cola bezatten he. ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan je met Winlame ook het geluid normalizeren?

Wat is de nieuwste Winlame?

Komt er nog wel een nieuwe WinLame?

Wat houd preset insane bij WinLame in?

Als ik het dus goed heb is normaal stereo bij MP3-tjes een midden signaal met een bij signaal die links en recht bewerkt.

Joint Stereo heeft bij MP3-tjes werkelijk 2 gescheiden kanalen net als een cd speler links en rechts heeft.

Klopt dat een beetje?
 
Laatst bewerkt:
Er is een WinLame RC3. De meeste aanbieders hebben zelfs alleen nog maar RC3.
Normaliseren laat ik door MMJB doen.
Ook MP3Gain doet dit voor je of Nero.
En verder...........nieuwe? Geen idee, gewoon opletten.
 
Voor het normalizeren van MP3-tjes, welk programma kan ik dan het best gebruiken?

Ik heb Nero 6 die kan wel normalizeren, maar dan bakt hij er meteen een CD met wav bestanden van.

Klopt het verhaal van mij van dat Stereo en joint stereo?

Ik denk dat je die ff niet gezien hebt i.v.m. dat ik het bericht aan het aanpassen was terwijl je al reageerde.

En wat houd preset insane in?
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo heb ik het ook begrepen van joint stereo en die gescheiden kanalen. Ik werk altijd met 320 en daarvoor raden ze joint stereo altijd aan.
Alt preset is gewoon een naam voor een kwaliteit.
In dit geval de beste :) Ik doe het niet voor minder.
MP3Gain heb ik in huis maar gebruik MMJB. Je hoort er in Helpmij steeds over dus dat zal wel goed werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan