winmx share afzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
En bij mij ook niet!!!! :evil:
Jij gaat dus bij een shareprogramma zitten en deelt zelf niet uit. BAH

Geplaatst door lefty999
weet er iemand hoe je bij winmx3.3 delen uitzet??

Wat zijn dat voor een praktijken?

Zo ga je niet met mede-internetters om !

Vanavond vanaf 9.30u heb ik 30 keer een tik uitgedeeld :D

:D Zal bij jou niet lukken.

Het is erg genoeg dat op een avondje er een queue is van 22 en er 30 zijn weggemept.
Allemaal mensen die denken dat we voor hun met veel moeite een album vergaren. Sommige albums zoek ik al maanden naar het laatste nummer.
Dan bied je het aan en dan komt er een nul die van jouw werk wil profiteren. Ja daaaaaaaaaaaaaaag
attachment.php

Laatst bewerkt:
:(

Moet zeggen dat ik vanavond voor het eerst een voordringer zag die idd in eens bovenaan de queue stond. Vreemd hoor.

Het is me gebeurt met 'plaatjes'.
Zie je ineens dat er 2 x gedownload wordt.
Voordat je het weet zijn ze al foetsie. :D
En nou ga ik.............

Geplaatst door Elisa
:D Zal bij jou niet lukken.

Het is erg genoeg dat op een avondje er een queue is van 22 en er 30 zijn weggemept.
Allemaal mensen die denken dat we voor hun met veel moeite een album vergaren. Sommige albums zoek ik al maanden naar het laatste nummer.
Dan bied je het aan en dan komt er een nul die van jouw werk wil profiteren. Ja daaaaaaaaaaaaaaag
attachment.php

Gebruik jij LeecHammer nog niet? Een aanrader!

Geplaatst door jimmy

het is meer de bedoeling voor dat dus snachts af te zetten ik wil mijn download limite niet de hoogte injagen :D

Wat dacht je dat ik met meppen bedoelde?
Het lijkt hier 's avonds wel een smidse :D

Geplaatst door Elisa

maar hoe zet je dat nu op kwil niet dat ik smorgen's naar mijn pc kijk en ik aan mijn limite zit van te downloaden

Geplaatst door Elisa

Haha Elisa, ik heb je dan verkeerd begrepen!
Als jij zegt "meppen" denk ik dat je ZELF mept!
Bij mij "WORDEN" de zere-sharers er afgemept.
Ik doe het dus niet zelf, en jij dus ook niet merk ik :)
Vind jij het percentage zero-sharers ook zo hoog?
Bij mij is het 24%!

Bij mij ligt het op 50%. Erg genoeg.
Op de een of andere manier zie ik niet dat LeecHammer zijn werk doet bij iemand die 500 files heeft en 2 uur online is en 0 uploads. Dan zou deze er afgemept moeten worden. Gebeurt niet. Maar dan ben ik er nog :)
Ik share alleen albums en mpeg/avi en ik wordt binnen 3 minuten na connecten besprongen van alle kanten.
Vooral de lui voor mpeg hebben er een handje van om niet te sharen.

Geplaatst door Elisa
Bij mij ligt het op 50%. Erg genoeg.
Op de een of andere manier zie ik niet dat LeecHammer zijn werk doet bij iemand die 500 files heeft en 2 uur online is en 0 uploads. Dan zou deze er afgemept moeten worden. Gebeurt niet. Maar dan ben ik er nog :)
Ik share alleen albums en mpeg/avi en ik wordt binnen 3 minuten na connecten besprongen van alle kanten.
Vooral de lui voor mpeg hebben er een handje van om niet te sharen.

Leg me dat nog eens even uit als je wilt.
Iemand heeft 500 files te sharen, zit 2 uur online en 0 uploads. Wat betekent dat nou precies?
Heeft die persoon dan zijn kanalen op 0 staan?
Of heeft ie alleen maar rotzooi die niemand wil?

En inderdaad, LeecHammer neemt je veel werk uit handen, maar niet alles. Zo kom ik door zelf even te browsen vaak mensen tegen die 6000 plaatjes van Ronald Koeman "sharen" getiteld Koeman0001.jpg t/m Koemand6000.jpg. Allemaal dezelfde grootte :-)
En ook raar vind ik, mensen die alleen hun nog niet complete files sharen. En dan nog de mensen die allemaal geluidjes uit spelletjes "sharen" haha
boem.wav shot.wav kill.wav :-)

Juist, en zo kom je dus op 50% i.p.v. 25%.
Vergeten we nog die computertekensfiguren en die lui die boeken sharen. Prima hoor maar als ik zie dat ze alleen albums en films afgebroken hebben staan wip ik ze zelf.

Stel. Ik connect en heb 500 files te sharen. Hoe lang denk je dat het duurt voordat ze bovenop me springen? Nu al na 2 a 3 min begint het geroffel en ik share tussen de 150 tot 250 albums en films.
Dan geloof je toch zelf niet dat iemand na 2 uur geen uploads heeft? Tegen de tijd heb ik een vette queue.
Hoe ze het doen weet ik niet maar ik ben niet gek. Die mensen controleer ik als ze aan bod zijn.
Vaak krijg je "toevallig" geen verbinding.
Trouwens, als ik WinMx zo instel dan komt er geen mens in maar ik share zogenaamd wel. Dat is dus het lek. Ooit stelde ik in dat ik een firewall had. Dan krijg je de waarschuwing dat je minder zult kunnen downloaden. Omdat iedereen je wipt natuurlijk. Vanaf dat moment kon ik horen bij het modem of de pc als er iemand wilde downloaden. Tik tik.
In die hoek zit het lek dus.

Laatst bewerkt:
nou je moet me toch nog wat meer vertellen elisa:D

in leechammer heb je dus een tabel met nickname, shared en uploads (UL)
Geeft die UL nou aan, hoeveel files die user heeft geupload, gedurende de tijd dat ie on line is?

En jij hebt het over een "lek" in WinMX, maar in leechammer is dat "lek" dus ook niet gedicht?

Jimmy: <Grin> Nee, die upload geeft aan hoeveel er bij hem downloaden. Vandaar: 2 uur online, 0 uploads, dat is een smiecht.
Een 56K die 6 slotten vrijgeeft is ook een beetje dubieus. 5 k/s te verdelen. De mensen die bij hem downloaden moorden elkaar dus gewoon uit. Continue.

Eigenlijk heeft LeecHammer die firewall verschuilers ondervangen met controle op de uploads maar helaas....... ik heb het niet zien werken. :(
Hopelijk verfijnen ze dat.
Er zal wel nooit controle op inhoud komen ;-)

Lefty: Wat heeft jouw download limiet nou te maken met de 'niet sharemogelijkheid' ? Of heb je een limiet voor downloaden en uploaden?

Laatst bewerkt:
Elisa ik snap het niet.

je schrijft "nee jimmy...die upload geeft aan etc...."

ik heb het eens even gecheckt: en het klopt als een bus!
volgens mij bedoelen we precies hetzelfde..

iemand die 200 files shared en een uur online is geeft b.v. 27 uploads aan. Die persoon heeft een prima lijst als je dat controleert met browse

iemand heeft 2500 files shared en zit 4 uur online en heeft 3 uploads. Als je daar gaat browsen blijkt er dus een reden te zijn. Allemaal troep dus.

Als ik het niet goed heb begrepen zeg het maar.
Jij weet er meer van dan ik!

En over die 56 k en 5 slots open dat verhaal snap ik helemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan