winmx share afzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Elisa
Jimmy: <Grin> Nee, die upload geeft aan hoeveel er bij hem downloaden. Vandaar: 2 uur online, 0 uploads, dat is een smiecht.
Een 56K die 6 slotten vrijgeeft is ook een beetje dubieus. 5 k/s te verdelen. De mensen die bij hem downloaden moorden elkaar dus gewoon uit. Continue.

Eigenlijk heeft LeecHammer die firewall verschuilers ondervangen met controle op de uploads maar helaas....... ik heb het niet zien werken. :(
Hopelijk verfijnen ze dat.
Er zal wel nooit controle op inhoud komen ;-)

Lefty: Wat heeft jouw download limiet nou te maken met de 'niet sharemogelijkheid' ? Of heb je een limiet voor downloaden en uploaden?

mijn download limite en upload limite komen samen en dat mag ik maar tot 10 gb maken en als ik een nachtje films share zit die al snel bij de 1.5 gb dus zou graag met een gerust hartje daarvoor slapen

Ik deel ook niks met P2P proggies hoor.. gaat m'n i-net + download(s) trager dus genoeg reden om het niet te doen.

Maar laten we maar weer ontopic gaan..

We waren juist weer on topic bezig :)

Lefty.........Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Met ADSL en Planet hoef ik (tenminste.......dat denk ik) nergens op te letten. Nooit wat gehoord in ieder geval en ik down en up heel wat.
Dan kun je dus 2 dingen doen. ADSL nemen of deze tread goed lezen :D

LeecHammer, ben nu aan het downloaden gaat niet sneller gaat heel traag bij mij hoe kan dat, ik heb ook adsl advanced van planet, wat doe ik verkeerd.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
We waren juist weer on topic bezig :)

Lefty.........Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Met ADSL en Planet hoef ik (tenminste.......dat denk ik) nergens op te letten. Nooit wat gehoord in ieder geval en ik down en up heel wat.
Dan kun je dus 2 dingen doen. ADSL nemen of deze tread goed lezen :D

ik heb dus gehoord dat er vanaf dit jaar wel een limite van 10 gb was op planet adsl geloof ik dat is toch die van skynet belgacom niet?

LeecHammer, ben nu aan het downloaden gaat niet sneller gaat heel traag bij mij hoe kan dat, ik heb ook adsl advanced van planet, wat doe ik verkeerd.

Geplaatst door DENNIS90

dennis90 gelieve niet 2 keer te posten

ik geloof dat leechhammer geen download versneller is maar iets is voor andere mensen met 0 te delen buiten houd

Ja, dat klopt.
Alles dat de boel hackt, 0 share, 40 of minder share enz. enz. Daarvoor is LeecHammer.

ik heb dus gehoord dat er vanaf dit jaar wel een limite van 10 gb was op planet adsl geloof ik dat is toch die van skynet belgacom niet?
Uhhhh??? Onze provider is Planet. Zit in Nederland en de ADSL is van KPN. Als ik al een limiet heb dan heb ik het nog nooit gemerkt. Ik ben avond aan avond aan het downloaden. Muziek/files en film. Kan me niet voorstellen dat ik een limiet heb :D

Dennis90, het gaat traag omdat je een trage tegenover je hebt ;) Iemand met een 56k modem b.v.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan