Winphone 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter zukav
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zukav

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
Hallo ,

Vroeger kon ik lekker per computer mijn faxen verzenden met het programma Winphone 2000.

Momenteel gebruik ik ADSL via Tiscali(bevalt verder prima)maar ik denk dat er wat instellingen zijn veranderd ,want als ik het programma opdracht geef om een fax te versturen loopt de computer vast.

Heeft iemand hier ervaringen mee ?
Natuurlijk heb ik nog wel mijn modem voor de telefoonverbinding in werking en aangesloten op een telefoonlijn(telefoonuitgang na ADSL splitter).

Ik heb een modem voor een normale telefoon verbinding(VFM 56.00 PRS Data Fax PCI Modem) ,en via een netwerk kaart is mijn ADSL verbinding aangesloten.

Gaarne uw hulp,zijn er instellingen die elkaar tegen spreken met de nieuwe ADSL verbinding en de modem instellingen ?
Of ligt het ergens anders aan ?

Help !
Thanks,

Paul.

Het draait hier allemaal nog lekker op W'98
Celeron 500Mhz 256SDRam 2x 10Gb

Welkom op Helpmij:) Ik heb dit bericht even naar de juiste plaats gezet :)

Wat is dit nu voor kul
Stel ik een software vraag plaats het bij software en krijg zo'n achterlijk moderatortje wat even berichten her en der gaat verplaatsen.

Bey,bey welkom in Rusland.

Going back to freedom !!!

moderator doe mijn inloggegevens enzo even afmelden,je kunt je hier in het Stalinistische forum wel aanmelden,mar afmelden ho maar.............................

Laatst bewerkt:
Wat een vriendelijke reactie :) Ik had de vraag daar geplaatst omdat de ADSL sektie in mijn ogen alles bevat wat te maken heeft met ADSL en ik bij het lezen van de vraag de indruk kreeg dat bij het daar plaatsen er sneller een antwoord zou komen.....

Geplaatst door zukav
Wat is dit nu voor kul
Stel ik een software vraag plaats het bij software en krijg zo'n achterlijk moderatortje wat even berichten her en der gaat verplaatsen.

Bey,bey welkom in Rusland.

Going back to freedom !!!

moderator doe mijn inloggegevens enzo even afmelden,je kunt je hier in het Stalinistische forum wel aanmelden,mar afmelden ho maar.............................

Zukav, ik weet niet wat voor ervaringen jij hebt met Stalinistisch Rusland. Hier gaan we op een andere manier met elkaar om dan de manier waarop jij meent te moeten reageren. Ik geloof niet dat je al heel lang op Helpmij rondwaart, want dan zou je kunnen weten, dan onze leden meestal heel vriendelijk proberen je een oplossing aan de hand te doen. Ik geloof niet dat je deze hulpvaardigheid op deze wijze stimuleert. Het is onvriendelijk, beledigend en geeft aan dat jij hetzij nog heel erg jong bent en niet weet waar je het over hebt, wanneer je over Rusland spreekt, of (en dat lijkt me veel erger) wanneer je dit wel weet, dan beledig je mensen die hier de naam Helpmij, eer aan doen. Een verontschuldiging naar deze gewaardeerde moderator lijkt me dus op zijn plaats.

Wat je vraag betreft over Winphone 2000; misschien is het verstandig even je instellingen op te vragen bij Tiscali. Ik fax zelf ook per computer en mijn instellingen waren veranderd.

Met vriendelijke groet,
Blacksheep

P.S. wanneer je je af wilt melden, mag je dat met alle plezier doen hoor. Maar wel even zelf doen door middel van een mail naar vereniging@helpmij.nl Daar zijn de moderators namelijk niet voor!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan