winrar en deamon tools open niet meer??

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik heb net windows 7 opnieuw geinstalled en alles werkt prima, als laatste programma's heb ik oa winrar en deamon tools lite erop gegooid maar nu werken deze niet. als ik op 1 van beiden klik dan lijkt t alsof je beginnen maar dan hoor ik een "poin" geluid van windows er wordt het programma (winrar op deamon) weer afgesloten, nog voodat ze open waren.

ik meen me te herinneren dat ik dit lang geleden ook eens had na install van een windows en dat het gewoon een instelling is die ik even moet veranderen in windows, maar ik weet niet meer welk en waar. het ligt niet aan winrar of deamon tools, ben daar vrijwel van overtuigd.

kan iemand me met raad bijstaan lsjeblieft, want zonder deze proggies kan ik maar weinig beginnen,
alvast bedankt,

leon

(even afgezien van de werkelijke vraag hier)

Hmmmm, kriptische <quote> ...want zonder deze proggies kan ik maar weinig beginnen... <unquote>

Da's ook wat, ik doe alles zonder die programma's! (??)
Er zijn toch genoeg alternatieven te vinden?
b.v. Winrar <-> een ander zip programma als 7zip?

Enne, daemon tools werden bij mij door diverse av programma's meteen geblokkeerd, al dan niet terecht.
Heb het er heel snel weer afgegooid en andere tooltjes (mn voor disk access) gevonden.
Ligt daar misschien de oplossing?

Laatst bewerkt:
probleem is opgelost, nogal stom achteraf, het was gewoon malwar dat moest worden
verwijdert. schijnt dat toen ik een film on line bekeek ik tegelijker tijd 27 malware binnenhaalde.
heb ze weer verwijdert met Malwarebytes en alles is weer ok. het was dus niet zozeer winrar of
deamon tools, winzip, 7zip of alcolhol was ook geblokkeert, kon zelfs nieteens meer een game installen.

dus, probleem opgelost. wist dat dat soort rotzooi je pc kon verlammen, maar zo snel en zo compleet
verlammend verbaasde me toch wel.

probleem dus opgelost en zal dus de status van deze thread op 'opgelost' zetten.
bedankt,

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan