WinXp en HD-station

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je alles gedaan hebt wat ik zeg ook nieuwe partie aangemaakt zoals ik zei en daarna format dan zou je ze moeten zien als het dan nog niet lukt is het zeer raar , je schijf is niet stuk want dan kan je ook geen format uitvoeren
 
Probeer het eens met een andere CD, bv eentje van XP. Volg de wizard tot het formateren en partitioneren, en dan breek je de wizard af.
 
dan heb je een probleem dat ik niet ken , als je echt parties in via opstarten met win98 diskette hebt verwijderd en nieuwe aangemaakt hebt daarna format heb je alles goed gedaan , enige dat ik dan nog kan bedenken is dat je in je bios alles op automatis zetten maar ken ik niet vanbuiten , is niet moeilijk maar ken het niet zonder dat ik de bios zie
 
Ohh, kheb net een emailtje terug gehad van de winkel.

Namelijk:

--------
Dit is de vorige keer opgelost door het systeem in veilige modus op te starten (tijdens opstarten op de F6 toets drukken) en terug te gaan naar een eerder herstelpunt.
--------

Veilige modus.. dat kan toch niet met een opstart diskette? (ik gebruik opstart diskette win ME).

Hmm, in ieder geval. Ik zal ff kijken hoe ik dit moet uitvoeren.. tis mij niet zo heel duidelijk.
 
neen dat kan niet meer want je schijf is geformatteert,
ik ben echter zeker als je alles doet wat ik zeg dat het moet gaan ,

stop de opstart diskette in van win98 tijp daarna "fdisk" en dan enter,hij vraagt of je ondersteuning voor grotere schijven wil , tijp dan yes of ja , je krijgt dan een vakje met 4 keuzes neem nr 3 parties verwijderen ,en ok of yes,daarna krijg je opnieuw dat vak neem dan nr 1 partie aanmaken tijp weer ok of yes,sluit nu fdisk af en start opnieuw op tot je weer in dos komt en tijp dan format C: en enter.

als je deze stappen juist volgt moet ie de harde schijf zien als je dan in je bios zet dat ie moet opstarten van de cd-rom en je stopt je cd erin met je besturingsysteem moet je even goed kijken tijdens het opstarten als ie vraagt opstarten van cdrom op enter klikken ( bij sommige pc's gaat dit zeer snel en zie je het niet )

nogmaals
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan