WinZip ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cacciatore

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
24
Ik wilde graag weten of WinZip een gratis programma is of moet je er voor betalen ????
WinZip heb je soms nodig als je software download neem ik toch aan of zie ik het verkeerd ??
En die nieuwe WinZip 9 kun je proberen en dan kun je hem kopen.
Hoe belangrijk is WinZip eigenlijk als je regelmatig iets download ?????
Laat mij alsjeblieft iets weten als je een antwoord hebt.
Alvast Hartelijk Dank.
 
Welkom op Helpmij:) Winzip is shareware, dus proberen en dan als het bevalt kopen. Winzip is om ingepakte programma's uit te pakken wel nuttig, maar er zijn er meer. Ook gratis. Kijk maar op google. Deze bijvoorbeeld.
 
Hoi

Geplaatst door cacciatore
Ik wilde graag weten of WinZip een gratis programma is of moet je er voor betalen ????
WinZip heb je soms nodig als je software download neem ik toch aan of zie ik het verkeerd ??
En die nieuwe WinZip 9 kun je proberen en dan kun je hem kopen.
Hoe belangrijk is WinZip eigenlijk als je regelmatig iets download ?????
Laat mij alsjeblieft iets weten als je een antwoord hebt.
Alvast Hartelijk Dank.
Bedankt voor je snelle reactie , nu weet ik teminste iets meer
 
Hoi

Geplaatst door mumzel
Welkom op Helpmij:) Winzip is shareware, dus proberen en dan als het bevalt kopen. Winzip is om ingepakte programma's uit te pakken wel nuttig, maar er zijn er meer. Ook gratis. Kijk maar op google. Deze bijvoorbeeld.
Bedankt nu weet ik teminste iets meer over WinZip
 
Winzip shareware versie kan je eindeloos gratis gebruiken. Het is misschien niet netjes maar ze maken het wel mogelijk. Iedere keer als je het programma gebruikt vraagt het om "Use evaluation version" "Buy now" of "Enter registratation code". Al je de eerste optie kiest, kan je gratis (un)zippen. De knoppen verspringen wel steeds dus blijven opletten!
 
Jossos heeft gelijk.

Daar ben ik het voorlopig mee eens, als de datum verlopen is kan je er altijdt nog mee werken.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk KAN dat, maar het is inderdaad niet netjes. Je kunt, als je geen geld kwijt wilt, ook zoeken naar Freeware unzippers. De vraag was of het een gratis programma is. Nee dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan