wireless ip veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
hoi ik heb een algemen vraag stel dat ik me computer opnieuw ga installeren en ik heb hier wireless netwerk ,moet ik dan na het installeren opnieuw me wireless ip instellen?

Ligt eraan.

Als het IP automatisch wordt toegewezen niet, anders wel.
Ligt aan de instellingen die nu gemaakt zijn.

Kijk eens bij de TCP/IP instellingen van je netwerk verbinding, staat daar AUTOMATISCH EEN IP TOEKENNEN of heb je de instellingen opgegeven?

ja ik heb hier staan automatisch persoonlijk ip adres laten toekennen die is alleen aangevinkt maarre dus je weet zeker dat ik xp opnieuw installeren gewoon me wireless nog doet? zonder ip adres nog te instellen want ben bang dat het wel moet en heb trouwens daar niet zoveel verstand van bedankt..

Mja.. Als het een beveiligd netwerk is zul je hoogstwaarschijnlijk de sleutel opnieuw moeten invoeren.

Denk eventueel aan drivers voor je netwerkkaart en zorg ervoor dat als je XP installeert je SP II zeker installeert voor de verbeterde ondersteuning voor draadloze netwerken.

kendoss zei:
hoi ik heb een algemen vraag stel dat ik me computer opnieuw ga installeren en ik heb hier wireless netwerk ,moet ik dan na het installeren opnieuw me wireless ip instellen?

Het IP adres krijg je via je provider dus daar kun je weinig aan doen.Je kunt wel een dynamisch of statisch ip adres instellen maar bij veel providers zal dat in de praktijk niet heel veel met elkaar verschillen.

upsidaisy zei:
Het IP adres krijg je via je provider dus daar kun je weinig aan doen.Je kunt wel een dynamisch of statisch ip adres instellen maar bij veel providers zal dat in de praktijk niet heel veel met elkaar verschillen.

Gaat het niet om zijn lokale IP?

Vermoed ik hoor.. eigenlijk aangenomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan