wireless met pavilion 7270

Status
Niet open voor verdere reacties.
jep van sitecom. daar zit ik nu mee te internetten
zit nu in een chat met HP helpdesk, word je ook niet wijzer van...

ik zal niet meer eigenwijs zijn :o

ik zal niet meer eigenwijs zijn
Probeeeeeeeer, het in ieder geval :)

Hoeveel vraagtekens heb je nog? Heb je nu al die downloads die ik opgaf geinstalleerd?
Je had dan volgens mij van de buscontroller af moeten zijn.

Download DEZE ook en installeer.

heb ik gedaan. hij was al via cdrom geinstalleerd, maar nu misschien nieuwere drivers.
de 3 vraagtekens blijven, na alle linkjes en live updates.

Ethernet controller (wlan kaartje dus)
sm-buscontroller
onbekend apparaat (bij details staat APCI\AWY en nog een hoop letters/cijfers.

"ik weet nu ook weer waarom ik nooit een MERK computer wilde" zucht....
volgende keer weer zelf bouwen ;)

Zoals je nu je pc hebt is het al geen merkcomputer meer.
Je zult altijd na een nieuwe setup al die drivers moeten installeren.
Wen er maar vast aan :cool:

Gooi DEZE er ook maar in.

Als ik straks terug ben zal ik eens uit gaan zoeken waar die buscontroller bij hoort.

Dat onbekende apparaat........Windows ziet iets maar herkent het niet omdat er geen driver op staat.
Sluit eerst een af na installatie van de hierboven genoemde. Kijk wat er gebeurd.

geen van de 3 vraagtekens pakt die drivers van realtek die je hiervoor noemde. heb ze alledrie geprobeerd van nieuwe stuurprogramma's te voorzien, maar werkt niet

Nou, dat klopt ook want die heb ik je al in het begin gegeven. Suf. Daar hoort dus al geen vraagteken meer te staan.
Ik zoek nu wat meer over die buscontroller.

Nou, dat schiet niet op. Bij HP las ik Dit
Downloaden lukt voor geen meter daar.

nee het is belabberd. zelf hebben ze ook de drivers niet eens. die gozer van die helpdesk stuurde me een driver die helemaal niet klopte, moest ik maar proberen. maar werkte natuurlijk niet. dan kan je de recovery discs bestellen, maar moet je een duur 0900 nummer bellen en je mag ze betalen. nee dan haal ik wel een nieuwe wlan kaart.

Doe hier maar een slotje op hoor, ik heb t zelf ook even gehad met dit. harstikke bedankt voor de moeite!:thumb:

Slotje kan ik er niet opzetten.
Laat ook maar even zo want ik moet nog een mailtje binnenkrijgen voor je mbt Wlan.

Wat ik erg vreem vind is dat 'trial version' achter Sitecom.
Zoek je bij HP wordt je doorverwezen naar Intel.
Zit je bij LiteOn kom je weer bij Realtek terecht.
Dan heeft Dell het toch wel beter geregeld.

Even opslaan.
1 Klik verder weet LiteOn van niets :(
Zo langzamerhand vraag ik me wel af hoe oud die pc wel niet is.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa

Wat ik erg vreem vind is dat 'trial version' achter Sitecom.
.

ik begreep dat dat "trial version" op Everest sloeg....
stond achter meer dingen in dat rapport namelijk.

Geplaatst door Elisa
Even opslaan.
1 Klik verder weet LiteOn van niets :(
Zo langzamerhand vraag ik me wel af hoe oud die pc wel niet is.

uhm...3 dagen
maar wat ze er voor oude troep instoppen weet je nooit natuurlijk!

Heb ik nog 1 vraagje: die computer weet nog steeds niet welk Merk en Type +Nr wat op de sticker achterop staat.

Dat Wlan kaartje is dat op jou verzoek geplaatst??

En dat Everest aangeeft Trial Versie ,dat zit in Everest dan kan het nie lezen wat het is, en wodrt dat er voor in de plaats gezet

hoi

nee die voor notebook had ik ook al geprobeerd. LAN werkt wel, zit nu met draadje...
die jongen van HP stuurde me die onderste driver, maar die is ook niet voor deze pc.

ik geef t maar op. sommige problemen zijn blijkbaar niet op te lossen :rolleyes:

tnx anyway

Geplaatst door Roelie.G
hoi

nee die voor notebook had ik ook al geprobeerd. LAN werkt wel, zit nu met draadje...
die jongen van HP stuurde me die onderste driver, maar die is ook niet voor deze pc.

ik geef t maar op. sommige problemen zijn blijkbaar niet op te lossen :rolleyes:

tnx anyway

Waar heb je deze computer dan aan geschaft,en zoals ik al vroeg Merk? Dekstop type Nr ? en Het Nr wat achter op de sticker staat? Daar kan ik namelijk meer mee!!

Het is een HP Pavilion 7270.
De realtekdriver staat al op de pc.
Die 8139 is ook voor 81x

Bandit123, die buscontroller is ook nog een raadsel.

off topic: ik zit in het hok.

Ik kan ter totaal geen hoogte van krijgen.
Jij zegt de pc is nieuw, bij HP hebben ze het er over dat je deze misschien beter niet naar XP kunt omzetten.
Zoveel moeite doen voor een driver van een kaartje is niet normaal.

Van LiteOn heb ik bericht gekregen dat je bij HP naar de driver moet kijken. Echt iets om op te schieten dus.
Misschien heeft het nog zin om dit door te spitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan