wireless met pavilion 7270

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het correct

Blijft de vraag open staan, of je zelf hebt aangegeven om er een Wireles kaart in te laten bouwen.?

Als dat zo is!! Ben je in de maling genomen en is er een oudje wat op de Plank lag er in gezet , zonder de desbetreffende drivers er bij te leveren.

Einde verhaal:confused:

???

nee de kaart zat erin. werkte ook gewoon, maar na formatteren niet meer.
kaart hoort er standaard in. staat ook wireless lan op de voorkant van de pc. incl blauw licht, als hij verbinding heeft

zit ook boekje en cdrom bij van wlan, maar GEEN drivers.

Laatst bewerkt:
Of die driver is zo nieuw dat hij nog niet op het net of hp staat.
PC is toch ook pas nieuw.

wie weet....
t enige wat ik kan doen is de recover discs bestellen bij HP (tegen een niet gering tarief, denk ik) maar dan kan je ook alleen recover doen en zit je weer met die hele zooi van HP en alleen een C partitie en dat wil ik dus niet.
Ik laat het maar lekker zo hoor , wie weet komen er inderdaad later nog wel eens drivertjes voor dat ding.

Ja, dat is het enige wat ik kan bedenken. We hebben allemaal goed gezocht. Bij HP krijg je er maar eentje te zien.
Op het web zie je meerdere keren dat type staan maar dan wordt je doorgelinkt naar HP.

Als het mijn pc was ging ik op mijn poot spelen! Je hebt minimaal recht op een kaartje wat in de omloop is.
Deze lijkt wel van de aarbodem verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan