wissen van bekeken pagina's??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bino3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
3
welkom en hoi!!,
ik ben een enorme leek maar zit met een vraag, hoe kan ik mijn afgelopen 3 weken opgezochte dingen verwijderen, dan bedoel ik mijn bekeken pagina's op bv google.
bij de vorige comp deed ik dat via history onder windows in mijn programma's maar op xp kan ik de keuze mogenlijkheid niet vinden!?
je kunt dan kiezen 1week 2 weken of 3 weken of vandaag, hoop dat jullie zo weten wat ik bedoel... bvd
 
1. Sluit alle geopende instanties van Internet Explorer en alle browservensters.
2. Klik in het Configuratiescherm op Internet-opties.
3. Open het tabblad Algemeen en klik op Geschiedenis wissen.
4. Klik op Ja en klik op OK om het dialoogvenster Internet-opties te sluiten.
 
gelukt maar...

bedankt het is gelukt, maar ik kan dan niet bv kiezen voor vandaag wissen of een week of 3 weken wissen, dat kun je niet zien dan dan wis je gewoon altijd alles?! bij de windows die ik voor de xp gebruikte kon dat wel {naam??} maar toch bedankt..
 
Het werkt in XP net omgekeerd... je kunt wel kiezen hoeveel dagen geschiedenis er bewaard moeten blijven....
Door op de knop "geschiedenis" te drukken, of, als je die niet hebt, op Ctrl+Shift+ H te drukken kun je wel dat ene adres [of die paar adressen] waarvan je niet wilt dat de "omgeving" weet dat je die bezocht hebt, wissen uit de lijst.... [adres selecteren en op DEL drukken].....
 
dank je begrijp wat je bedoelt:thumb:
heeft me al aantal uren gekost , om op te lossen ontdek deze site via google en binne 5 min probleem opgelost thanx.. lang leve brabant!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan