Wit scherm bij opstarten laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

"Gek, hij geeft alleen een witte streep 's ochtends, 's Middags niet meer."

Temperatuur .... 's morgens is het toestel volledig afgekoeld.

Peter
 
Zoiets verwachtte ik ook al. Ik ga foto's en video's maken. Als ik de laptop goed ken, weet ik wel dat ie meer witte strepen gaat geven.
 
Blijkbaar ken ik hem niet, want alles gaat helemaal smooth nu. Misschien was het wel helemaal geen witte streep. Ik zet hem weer op 'Opgelost'.
 
Nou, er is heel veel gebeurd vandaag. Om half 5 wou ik mijn laptop dichtklappen. Ik pak de deksel vast en ik hoor de kaft 'kraken'. Dus ik laat hem los en het beeldscherm staat zo gekanteld: /_. Dus ik kijk naar de laptop en zie de lijst onderaan helemaal bol staan. Ik denk WTF. Ik bleek het ook niet terug te kunnen drukken. Het was inmiddels 16:40 uur. Ik zag op internet dat de Dixons nog open was. Dus ik terug naar de Dixons. Ze zien het probleem en ik mocht een nieuwe uitzoeken. Ik ging voor een Asus X53SD-SX209V. Deze was 100 euro duurder maar de verkoper stelde voor ieder 50 euro te betalen. Zo gezegd, zo gedaan. De HP laptop is weg en ik ben helemaal blij met mijn Asus laptopje! Wat mij betreft is dit opgelost!

Heel erg bedankt voor jullie/uw hulp!

M.v.g.

bassie9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan