wizard nieuwe hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Wanneer ik de pc opstart krijg ik de melding zoals in de bijgevoegde schermafdruk is te lezen, wat is dat voor een bestand, en op welke schijf zou die moeten staan?
 

Bijlagen

  • schermafdruk.jpg
    schermafdruk.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 52
Zo te zien gaat het hier om een Windows XP machine, dus daarom naar die afdeling verplaatst.

SCSI/RAID controller is voor aansturing hardeschijven. De driver staat waarschijnlijk wel op je moederbord cd-rom. Onlangs hardware toegevoegd aan de pc?
 
Zoals hierboven wordt gezegd, installeer even de controller dan is het opgelost. Mocht de driver niet installeren is deze niet te vinden zijn in de database van Microsoft, dus je zal hem handmatig moeten installeren.
 
Ik heb de schijf van het moederbord geplaatst, maar nu krijg ik de melding zoals in de bijlage te zien is, wat nu?
 

Bijlagen

  • schermafdruk 2.jpg
    schermafdruk 2.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 25
Dat is voor een IDE-controller, niet voor SCSI/RAID. Welk moederbord gaat het hier om?
 
Ik heb uw raad opgevolgd maar helaas, geen resultaat ik krijg nog steeds de zelfde melding
 
Ja, die heb ik inmiddels gevonden daar staat op dat het een A7V8X-X moederbord is
 
Ik heb nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden, wel moet ik melden dat het geluid het niet meer doet kan dat het zijn? en zo ja waar vind ik dan de oplossing?
 
De drivers voor XP geïnstalleerd vanaf de link die ik je gaf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan