Stanley19
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2002
Dag,
Ik heb ziggo alles in 1 met cisco modem.
Ik wil graag mijn ziggo/cisco modem icm met de Sitecom WL183 gebruiken.
De sitecom wil ik als Accesspoint gebruiken. Via lanpoort van de cisco modem heb ik een kabel doorgetrokken naar de 1e verdieping waar de 300N Wl183 sitecom router staat.
Ik heb gekeken op diverse sites hoe je dit moet configureren.
Ik heb 192.168.178.200 en DHCP uitgeschakeld van de sitecom. Tevens heb ik dezelfde SSID en wachtwoord gebruikt als voor de cisco modem
De range van de cisco modem loopt van 192.168.178.10 t/m 192.168.178.150.
Echter heb ik nog steeds geen verbinding voor elkaar, want na deze configuratie is mijn verbinding weg.
Wifi signaal is er , maar geen 'internet toegang'.
Als ik een utp kabel vanuit mijn sitecom naar mijn laptop aansluit, zie ik beperkte verbinding (plus
LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie)
Ik doe ongetwijfeld iets fout.
Iemand raad
Ik heb ziggo alles in 1 met cisco modem.
Ik wil graag mijn ziggo/cisco modem icm met de Sitecom WL183 gebruiken.
De sitecom wil ik als Accesspoint gebruiken. Via lanpoort van de cisco modem heb ik een kabel doorgetrokken naar de 1e verdieping waar de 300N Wl183 sitecom router staat.
Ik heb gekeken op diverse sites hoe je dit moet configureren.
Ik heb 192.168.178.200 en DHCP uitgeschakeld van de sitecom. Tevens heb ik dezelfde SSID en wachtwoord gebruikt als voor de cisco modem
De range van de cisco modem loopt van 192.168.178.10 t/m 192.168.178.150.
Echter heb ik nog steeds geen verbinding voor elkaar, want na deze configuratie is mijn verbinding weg.
Wifi signaal is er , maar geen 'internet toegang'.
Als ik een utp kabel vanuit mijn sitecom naar mijn laptop aansluit, zie ik beperkte verbinding (plus
LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie)
Ik doe ongetwijfeld iets fout.
Iemand raad
Laatst bewerkt: