wma op nero...

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
ben bezig met een klein verzamel cdtje. bijna alle nummers zijn mp3tjes echter 1tje niet. is een wma file. nu lukt het me niet in nero om dit filetje mee te krijgen als ik een audio cd wil branden.
wel wanneer ik een data disk wil maken.

vraag nu echter is maakt dit uit?? heb er uiteraard geen problemen mee het als een data disk te branden als ik m ook maar gewoon kan afspelen dan op een cd speler.

heb ook nog bekeken of ik het wma file kon omzetten naar mp3 maar lukt me vooralsnog niet. lijkt beveiligd ? terwijl ik deze eerlijk gedownload heb bij de freerecordshop.

ik ga t proberen...

laat wel de vraag open of het uitmaakt om te branden als n data cd of als audio cd?

... voorzover ik het kan overzien kan ik wel WAV filetjes overzetten maar geen WMA...

of doe ik iets niet goed?

Met DBpowerAMP lukt het wel,even google Gr. Rama

inderdaad daarmee kan t wel (leuk prgtje) echter weet nu ook wat het probleem is krijg de melding dat de file encrypted is. en kan dus niet worden omgezet
is er nog n manier om dit te omzeilen / aan te passen?

vind t ergens toch vreemd dat je betaald voor n filetje ( a la t is maar 99ct maar toch...) en er dan niet zelf mee mag doen wat je wilt.

De nieuwe vraag is nu dus:

Kan ik een encrypted file branden met Nero? Het lukt me niet deze aan de lijst toe te voegen om te branden.
het is een wma file en ik wil m eigenlijk omzetten naar mp3 echter ook dat lukt niet omdat de file encrypted is.

voor de volledigheid het muziekbestandje is volkomen legaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan