wmiprvse.exe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwalraven

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Hallo allemaal.

Ik heb weer eens een vraag aan jullie.

Ik heb pas windows opnieuw geïnstalleerd en krijg nu steeds een foutmelding in WMI.
Ik ben er achter kunnen komen dat de oorzaak wmiprvse.exe moet zijn.

Ik denk dat dit een windows onderdeel is, en dat dit opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen hoe ik dit onderdeel opnieuw moet instaleren?

BVD Greetzz Jacco

Staat dit onderdeel in de lijst bij Configuratiescherm/Software in de lijst?

Mocht dit niet het geval zijn, klik dan op start/zoeken/bestanden of mappen, typ wmiprvse.exe. Kijk vervolgens in welke map dit bestand staat.

Groeten,

Het lijkt in sp1 te zitten (service pack) zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Volgens zoekresultaten staat het hier:

Bijlagen

• helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 31
Waarschijnlijk heeft het daar wel mee te maken. Wat je zou kunnen proberen is het SP opnieuw te installeren.

Groeten,

Hmmzz .... ik krijg service pack er niet eens vanaf.

Ik krijg steeds een kopier foutmelding.

Is als bijlage bijgesloten.
En zolang de oude er nog op staat kan ik bij update geen nieuwe downloaden.
Ik kan het bij windows katalogus ook niet vinden.

Is er een manier om service pack er handmatig af te gooien? Lijkt me niet verstandig omdat het nogal geïtergreerd zit.

Misschien een andere oplossing?

Buitenom nog eens te formateren en windows er opnieuw opzetten.

BVD Greetzz Jacco

Moet je wel de bijlage erbij doen natuurlijk

Bijlagen

• kopierfout.jpg
    kopierfout.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 30
Heb je dit probleem meteen gekregen nadat je de eerste het SP geïnstalleerd had.

Groeten,

Eerst liepen een aantal spellen vast ( rollercoaster tycoon en sims theme park).
Ik ben er toen achter gekomen dat ik nog niet de goede vga driver had en nadat ik die geïnstalleerd had is het me op gaan vallen.
Daarvoor had ik ook al van dit soort meldingen maar ik heb er niet op gelet of dit dezelfde zijn.
Ik heb gelijk na de her installatie van windows de service pack erop gezet.

Zelfs na nog een keer opnieuw formateren en windows instaleren blijf ik deze zelfde fout melding krijgen.

En dan staat alleen windows er maar op.
Aangezien ik en de nederlandse en de engelse versie heb ben ik nu over gegaan naar de engelse versie om er zeker van te zijn dat het niet aan de cd ligt.

Heeft iemand misschien een idee of er na formateren fouten kunnen blijven zitten op de schijf en zo ja hoe ik die eraf krijg , want ik begin het nu niet meer leuk te vinden :mad:

Wederom alvast bedankt voor jullie reactie's

Greetzz Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan