wmp speel helemaal niks af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Open WMP > Nu afspelen > meer opties > apparaten > selecteer "speaker" > eigenschappen > Bovenaan heb je een balkje waar je kan kiezen tussen: default en je geluidskaart, zet hem op je geluidskaart > toepassen > ok

Zat net te lezen dat dat dat voor iemand de oplossing was.

En heb je misschien Samsung studio (software voor voor bij een samsung telefoon) op je pc staan ?
 
Laatst bewerkt:
Open WMP > Nu afspelen > meer opties > apparaten > selecteer "speaker" > eigenschappen > Bovenaan heb je een balkje waar je kan kiezen tussen: default en je geluidskaart, zet hem op je geluidskaart > toepassen > ok

Zat net te lezen dat dat dat voor iemand de oplossing was.

En heb je misschien Samsung studio (software voor voor bij een samsung telefoon) op je pc staan ?

dat had ik vandaag ook al gevonden op google en geprobeert maar het is nog steeds niet geluk en nee ik heb geen software van samsung
 
dat ik eigenlijk niet eens meer want die wmp doet het al heel lang nu en toen gebruikte ik die pc tog niet vaak. maar nu wel daarom wil ik weer gewoon wmp gebruiken
 
Verwijder die total video player eens.
Ik denk echt dat het een conflict met een andere player is.
 
heb ik nu gedaan dan staat er dllregisterserver van quartz.dll is geslaagt maar wmp doet het nog steeds niet.
 
Doe ook nog even: regsvr32 dbghelp.dll en start xp opnieuw op
 
Laatst bewerkt:
als ik die doe dan komt er dit te staan :
dbghelp.dll is geladen, maar het ingangspunt dllregisterserver is niet gevonden..
dit bestand kan niet worden geregistreerd
 
als ik die upgrade van die site doe d komt er deze foutmelding:
er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand . klik op help op het web voor extra assistentie.
en dat komt er ook te staan als ik met wmp muziek af wil spelen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan