wmv bestandje

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey!
de link doet het inmiddels weer. het programma werkt bij mij helaas niet. niet bij de directe stream en niet op de webpagina. Ligt het er misschien aan dat ik vista draai?

mzzl
 
het zou kunnen ....maaar kijk een voor de grap of je wel dingen kunt rippen van youtube als dat kan zou het met die stream van jou ook moeten kunnen
 
  1. Zoiets zocht ik ook ja Ty.
klik op bestand ( in je mediaplayer) scroll naar ongeveer het midden en daarzie je kopieren, als je nu een usb stick erin doet,laat je hem daarna kopieren ( rechts boven) moet je dan op kopieren klikken

je kunt het ook branden.;)
 
volgens mij ligt het aan vista want ik kan van youtube ook niets rippen, ik kom er net achter (lekker laat) dat realplayer de gedownloade bestanden ergens opslaat als flash bestanden. even kijken of ik een programmaatje kan vinden die ze omzet naar wmv of iets dergelijks
 
dan lijkt het mij dat het inderdaad vista is met dit programma , want ik draai zelf xp pro sp3 en het werkt hier wel
succes met het omzetten verder nog , mischine komt het programma winavi nog van pas , dit gebruik is zelf voor het omzetten van films , of dit programma ook flash bestanden omzet weet ik zo niet
 
ik heb de oplossing, het is gelukt met een kort filmpje, ik download het met real en zet het vervolgens naar wmv om met xilisoft video converter.

Bedankt voor jullie reacties! real heeft me in ieder geval geholpen en het andere programmaatje ga ik nog eens testen op me laptop.

mzzl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan