Woonplaats via IP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

waaah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2006
Hoi hoi,

Eerst heb ik (een beetje) enorm veel moeite gedaan om achter het IP-adres van iemand te komen, maar hier komt mijn volgende vraag: Hoe kun je via het IP een woonplaats achterhalen? Kan dit eigenlijk wel? Want er zijn wel "machines" voor op internet, maar écht betrouwbaar kun je die dingen nou niet noemen :confused: .

Dus als iemand 't weet? Reageer ff please :thumb:. Voor mensen die niet geregistreerd zijn: flower---flower@hotmail.com, met als onderwerp: 'IP".

Alvast bedankt!!!

Probeer de volgende keer de juiste sectie voor je vraag te vinden, members chat is hiervoor niet bedoeld. Hier bijvoorbeeld

eh nee is niet mogelijk, je kan wel de registrant (provider) achterhalen en welke locatie van de provider. Maar nergens is publiekelijk geregistreerd welk IP bij welk woonadres/woonplaats behoort.

Hier kan je een ip tracen, maar verder dan de provider kom je niet.
Bij mijn ip kom ik bij Chello Rotterdam wat wel klopt, maar het kan ook zo zijn dat iemand in Dortrecht ook onder Rotterdam valt.
Als je echt wordt lastig gevallen kan je wel bij de meeste providers een abuse email sturen.

http://visualroute.visualware.com/

En verplaatst.

En zoals Jozo al aangeeft, je kan de registrant achterhalen, maar dat zegt niets over de woonplaats.
Als je mijn IP zou invoeren kom je in Tilburg uit, dat ligt toch zo'n 50 km verderop.

als ik een site bezoek die de nedstat teller heeft, dan geeft hij mij aan als in Den Bosch.
Als ik via andere tellers bekijk dan komt er netjes meppel.home.nl ofzo te staan. (drenthe)...

Nou, bedankt allemaal, jammer dat t niet kan, maar zo gaat dat nou eenmaal in de wereld;), doei!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan