woordjes leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

aklfoiwjcogmu

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
20
heeft iemand voor mij een script om woordjes te leren op mijn eigen website je moet er woordjes in kunnen voeren en het liefst ook met meerdere overhoor functies
 
Dat is in HTML in ieder geval onmogelijk, want voor enige interactie met je website zul je toch al JavaScript moeten gebruiken.

Daarnaast, als je een programma als wrts.nl bedoeld..

Nou ja, ik zou haast zeggen, geef de hoop dan maar op.

Een kant-en-klare code zul je dan waarschijnlijk niet krijgen :rolleyes:

Maar ik kan je wel een tip geven. Leer PHP en MySQL. Ik zeg niet dat het dan makkelijk of snel gaat, maar dan moet het wel lukken. Reken er echter niet op dat je het dan over een paar weekjes af hebt.
 
Dat kan niet, dat zul je een mod moeten vragen.

Maar als je goed met PHP en MySQL uit de voeten kunt, dan moet dit toch niet zo'n probleem zijn?

Je maakt in HTML een interface om woorden toe te voegen, die sla je vervolgens op in een database (gekoppeld aan een gebruiker).

Je maakt ook een pagina waarop de woorden getoond worden met erachter een vak voor de betekenis / vertaling, en bij het verwerken controleer je of de ingevulde text overeenkomt met dat in de datgene in de database.
 
En nu verwacht je dus dat wij dat gaan doen. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik ga dit hele script niet voor je schrijven.

Je zegt eerst dat je PHP en MySQL kent. Niet dus, dan zou je dit zelf wel kunnen maken.

Ik ga er dan maar vanuit dat je van HTML + CSS ook weinig afweet?

Dan heb ik een heel simpel stappenplannetje voor je:

  1. Leer HTML
  2. Leer CSS
  3. Leer PHP
  4. Leer MySQL

En als je dat allemaal kent, dan lukt het je wel!
 
Misschien kan die wel die scriptingtalen maar misschien niet woordjes maak ding.

Ik kan ook niet super moeilijke dingen maken.

Dat is zeker doordat ik die Mysql dinges enzo niet ken.

Html en Javascript alleen!
 
Trouwens zeker wel in een paar weekjes dat is 100% mogelijk.

Ik heb het in een paar uurtjes geleerd.

Html en Javascript.

Alleen ik ben het een beetje vergeten moet ik wel terugleren.

Maar dat heb ik ook zo gedaan dus.
 
Misschien kan die wel die scriptingtalen maar misschien niet woordjes maak ding.

Hij zegt:
ik kan niet zelf dingen maken het lukt mij altijd wel om het te wijzigen

Conclusie, dan ken je de talen niet.

-----

Trouwens zeker wel in een paar weekjes dat is 100% mogelijk.

Dan ken je misschien de absolute basics, maar om 4 talen in een paar weekjes goed te leren is, ik wil niet zeggen onmogelijk, maar wel héél erg moeilijk.

-----

Ik heb het in een paar uurtjes geleerd.

Html en Javascript.

In een paar uurtjes HTML en JavaScript leren is ook niet iets wat me realistisch lijkt. Als je weet dat een <a> tag een link is, en dat je met het keyword var een variabele declareert, wil dat nog niet zeggen dat je een taal kent. Sorry, maar HTML en JavaScript leren in een paar uurtjes geloof ik niet.
 
Wil je het mij dan leren (wel gratis toch) en dan via e-mail ik ben nu bezig in een boek over php en mysql.
 
Nope, ik ga sowieso niet via email daarover corresponderen, daar is dit forum voor. Daarnaast zijn wij niet de aangewezen personen om jou al die zaken te leren, daar zijn zat boeken over te vinden die door professionals geschreven zijn, evenals tutorials op internet.
 
.

Er bestaan genoeg sites die de php scripts voor je maken
 
Die zou Ceel123 zó moeten kunnen geven. :D
Een site die helemaal automatisch een script voor je maakt als je vertelt wat je wilt, lijkt me ideaal. Maar ik denk dat het toch echt mensen moeten zijn, die dat soort klusjes klaren.
Dus meteen maar een vraagje erbij: doen de mensen van zo'n site dat dan helemaal gratis?
Dan ga ik daar ook eens buurten! ;)

Groetjes,
CSShunter
 
als je geen link site kan vinden dan kan jij het misschien doen Ceel123 zou er dan een moeten weten want hij weet dat ze bestaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan