Word 2013 maakt een doc- in plaats van een docx-bestand aan via het contextmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt.... ik maak ook clones/images... het is lang niet altijd duidelijk wat er gebackupped wordt met Windows.
Heb nog een oude Ghost er liggen en die doet het nog prima.... (terugzetten uiteraard ook getest..).. op een bootable usb stickie en lopen met die zaak..
Voor mijn Linux zaken gebruik ik Ghost4Linux, G4L, met Clonezilla kreeg ik een keer problemen. G4L is wel voor ervaren gebruikers, beetje lastige interface.
Ik wil nog een keer Redo proberen. Is een Live CD met backup.
http://www.admin-magazine.com/Archive/2014/22/Redo-Backup

Ja, er zijn veel programma's voor het maken van een volledige backup. En het is vaak moeilijk om te bepalen welke het beste is. Zelf gebruik ik HDClone Professional. Maar daar heb ik ook al heel wat problemen mee gehad. Toch ga ik er maar mee door, omdat ik eraan gewend ben. Als een nieuwe versie niet goed werkt, pak ik gewoon weer een oude versie. En dan zijn de ontwikkelaars, waar ik steeds contact mee heb, wel weer bezig om hun nieuwste versie te verbeteren.

Bedankt voor de tip wat betreft dat boek over Scribus (en nog meer). Vanwege de drukte was ik enkele dagen niet op dit forum. Maar nu ik over dat boek lees heb ik het gelijk besteld! Met dit boek erbij heb ik nu al 3 handleidingen over Scribus! Die kunnen elkaar aanvullen, als ik iets niet snap. Nu maar hopen dat er geen bugs in Scribus zitten, die het register weer in de war sturen! Dus eerst moet ik weer een clone maken van mijn C-schijf, alvorens Scribus te installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan