word bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ingewikkeld? Welnee :D. Maar als ik het goed begrijp, heb je in het document Sjabloon.docx verwijzingen staan naar cellen in het bestand TestOpzet.xlsm. In dat Excel bestand staan in de cellen waar je naar verwijst in je Word document verwijzingen naar documenten in de mappenstructuur. En nu wil je de celverwijzing naar Excel vervangen door Documentverwijzingen naar de documenten. Klopt dat?
 
Het sjabloon :D was bedoeld om aan te geven hoe het nieuwe Word document er zou moeten komen uit te zien en waren niet als zodanig als verwijzing naar Excel bedoeld. Sorry voor de verwarring. Soms wil ik het te goed trachten uit te leggen.
Het klopt dat de getallen die staan in Excel naar een document verwijzen en dat deze verschillenden document samen naar één Word document gaan

hr.gr.
Baukjen
 
Misschien is deze uitleg beter?

In een database staan verschillende records met een stuk tekst in iedere record.
Door een opdracht te geven aan de Data Base die van een aantal verschillende records de teksten laat samenvoegen en laat zien in een rapport.

Dan zie ik Execl als de waar de vraag staat en die doet de berekening welke word documenten samengevoegd moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan