Ik wil graag de optie hebben om een word document wat op een website staat direct te openen in word.
Zoals het nu is, moet ik een word bestand eerst opslaan en dan openen.
Ben druk aan het zoeken geweest, en heb de volgende aanwijzing gevonden geldend voor Vista.
1 Type regedit in "Uitvoeren" in het menu Start en maak een backup voor het geval er iets misgaat.
2 Zoek de map HKEY_CURRENT_USER>Software>Microsoft>Windows>CurrentVersion>
Explorer>FileEXts>.doc>OpenWithProgids
3 Wijzig de naam van de sleutel: DOC_auto_file naar: Word.Document.12 (Let op de puntjes)(De waarde blijft gelijk)
4 Sluit Regedit
5 Open Standaardprogramma's in het configuratiescherm. Klik op de link "bestandextensies aan een programma koppelen" (o.i.d.) Zoek naar .doc in de lijst. Dubbelklik hierop en klik in het venster op Microsoft Word.
6 Sluit af en klaar is kees
Wanneer ik in mijn register kijk, zie de sleutel DOC_auto_file niet maar wel Word,Document.8
Kan ik deze sleutel wijzigen naar Word.Document.12 ?
Ik gebruik Windows 7 met Office 2007.
Zoals het nu is, moet ik een word bestand eerst opslaan en dan openen.
Ben druk aan het zoeken geweest, en heb de volgende aanwijzing gevonden geldend voor Vista.
1 Type regedit in "Uitvoeren" in het menu Start en maak een backup voor het geval er iets misgaat.
2 Zoek de map HKEY_CURRENT_USER>Software>Microsoft>Windows>CurrentVersion>
Explorer>FileEXts>.doc>OpenWithProgids
3 Wijzig de naam van de sleutel: DOC_auto_file naar: Word.Document.12 (Let op de puntjes)(De waarde blijft gelijk)
4 Sluit Regedit
5 Open Standaardprogramma's in het configuratiescherm. Klik op de link "bestandextensies aan een programma koppelen" (o.i.d.) Zoek naar .doc in de lijst. Dubbelklik hierop en klik in het venster op Microsoft Word.
6 Sluit af en klaar is kees
Wanneer ik in mijn register kijk, zie de sleutel DOC_auto_file niet maar wel Word,Document.8
Kan ik deze sleutel wijzigen naar Word.Document.12 ?
Ik gebruik Windows 7 met Office 2007.