Bij het openen van WORD 2003 (in Microsoft Office 2003) wordt het programma niet gevonden. Er komt een melding "Bezig met zoeken naar Microsoft Office Word 2003). Systeemherstel werkt niet waarschijnlijk als gevolg van fouten in het register. Als ik de herstelfunctie probeer via Configuratiescherm/Software wordt de originele CD gevraagd van Word 2003, maar die heb ik niet. Ik heb wel een nieuwe Office 2007, maar als ik die probeer te installeren werkt dat niet. Ik krijg na enige tijd de melding: bronbestand niet gevonden E:\KUO11.CAB en dan stopt het.
Ik beschik verder over een backup-image van de hele C-schijf van een maand geleden, maar als ik die gebruik ben ik een aantal data van die maand kwijt, dus liever niet. Wat kan de oplossing zijn? Word 2003 terug installeren maar Is WORD2003 nog ergens verkrijgbaar?
Ik beschik verder over een backup-image van de hele C-schijf van een maand geleden, maar als ik die gebruik ben ik een aantal data van die maand kwijt, dus liever niet. Wat kan de oplossing zijn? Word 2003 terug installeren maar Is WORD2003 nog ergens verkrijgbaar?