Word verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Bij het openen van WORD 2003 (in Microsoft Office 2003) wordt het programma niet gevonden. Er komt een melding "Bezig met zoeken naar Microsoft Office Word 2003). Systeemherstel werkt niet waarschijnlijk als gevolg van fouten in het register. Als ik de herstelfunctie probeer via Configuratiescherm/Software wordt de originele CD gevraagd van Word 2003, maar die heb ik niet. Ik heb wel een nieuwe Office 2007, maar als ik die probeer te installeren werkt dat niet. Ik krijg na enige tijd de melding: bronbestand niet gevonden E:\KUO11.CAB en dan stopt het.
Ik beschik verder over een backup-image van de hele C-schijf van een maand geleden, maar als ik die gebruik ben ik een aantal data van die maand kwijt, dus liever niet. Wat kan de oplossing zijn? Word 2003 terug installeren maar Is WORD2003 nog ergens verkrijgbaar?

Hi,
en als je de te bewaren gegevens even op een stickie of DVD parkeert, vervolgens de C-partitie terugzet en de gegevens ook weer terugzet?

Ik kan me wel iets bij het probleem voorstellen, maar dit is de meest voor de hand liggende oplossing

Hoi,

Zoek naar het bestand winword.exe in de map

C:\Program files\Microsoft Office\.....

en dubbelklik daarop.

Werkt dat, dan kan je het bestand als snelkoppeling weer kopiëren naar het bureaublad.

Bedankt, het probleem is opgelost. Ik had een versie van Office 2007 liggen en heb die geïnstalleerd. Niet zonder moeite: de installatie stopte telkens omdat een bestand onvindbaar was. Ik heb dat met behulp van advies vanuit deze site opgelost door een cijfer te veranderen, diep in het register. Nu werkt alles, alleen nog wennen aan WORD 2007.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan