Wordpress tekst loopt achter elkaar aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nynke01

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2011
Hallo allemaal,

Zoals je in de bijgevoegde afbeelding kunt zien, loop de tekst op mijn website achter elkaar aan. Ik heb net een eigen domeinnaam gekocht en plotseling verschijnt bij iedere post dit probleem. In het admin-panel staat de tekst er wel goed met ruimte ertussen, maar als ik het gepubliceerd heb is het helemaal fout.
Heeft iemand een oplossing??

Alvast bedankt,
nynke01.

Helpmij.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Maar kan ik ook iets aanpassen in Appearance>Editor dat het automatisch bij alle posts gebeurt? Want ik heb in totaal 315 posts en als ik dan bij iedere post apart dit doen moet... En hij gaat wel 1 regel naar beneden, maar er zit alsnog geen witregel tussen, wat ik graag wil. Weet je dit?

Om een witregel er tussen te doen doe je <br><br>. zodat hij 2 keer naar de volgende regel gaat.
en volgens mij is het niet mogelijk om via het configuratie paneel in te stellen dat er een volgende regel moet komen, want het configuratie paneel weet namelijk niet waar hij een volgende regel moet invoegen. dus je zult helaas alles handmatig moeten doen.
om u het een stukje gemakkelijker te maken kunt u de tekst <br> op het klembord zetten, en dan telkens als je een plek vind waar je een nieuwe regel wilt beginnen dan seleteer je dat gebied en druk je op ctrl+v

ik heb even uw website onderzocht, galaxyteens en galaxyteens.wordpress. en ik kan u mededelen dat het mogelijk is dat u gewoon rechtstreeks de html code van uw wordpress site kan kopieren. uw wordpress site gebruikt namelijk Paragraph <p> om een nieuwe regel toe te voegen. en op uw eigen domein mis ik die functie. dus als u gewoon alle bestanden van uw wordpress site overneemt naar uw eigen domein dan zou het probleem direct verholpen moeten zijn.

als u het moeilijk vind om de bestanden over te zetten kan ik u daarmee helpen.

Ik heb via wordpress.com alle posts gewoon geexporteerd en naar mijn nieuwe site geïporteerd. Is dat dan goed of moet ik het ook nog op een andere manier overzetten ofzo? Ik heb hier namelijk echt geen verstand van... Ik hoop dat het snel verholpen wordt! Alvast bedankt!

Heeft u de mogelijkheid om de bestanden te beheren van uw nieuwe domein? als dat zo is kan ik u begeleiden met het overzetten van de website. (nee, ik heb geen login gegevens nodig)

En alle pagina's heb ik uiteraard ook geexporteerd en geïmporteerd.

Hoe bedoelt u dat? De posts editen enzo?

Dat kan ik doen via www.galaxyteens.nl/wp-admin

Het zou heel fijn zijn als u mij wilt begeleiden bij het overzetten trouwens!

nee ik bedoel dat u bij de bestanden van de website kan komen. net zoals je bij de bestanden van je USB kan komen.
is dat mogelijk voor u?
pagina's exporteren kan soms lijden tot foutieve codes, als u de mogelijkheid heeft om bij de bestanden van uw nieuwe website te komen kan ik voor u zorgen dat u de goede bestanden met de goede code krijgt.

Sorry, maar ik denk niet dat ik het helemaal begrijp. Ik kan via cPanel mijn blog beheren maar weet niet of ik daar bij de bestanden kan komen. Via het admin panel van Wordpress heb ik mijn posts en pagina's geëxporteerd naar mijn computer als een XML bestandje.

En u denkt dus dat de foute tekstindeling ligt aan foute code's zegmaar?

ik heb in de bijlage een screenshot toegevoegd van mijn cPanel. het zou er ongeveer het zelfde uit moeten zien.
als u naar de screenshot kijkt zult u zien dat ik een van de menuknoppen heb omcirkeld. als u in uw cpanel een soortgelijke knop heeft dan betekent het dat u uw bestanden kunt beheren.
Untitled.jpg

Ja, dat staat er! Ik kan dus mijn bestanden beheren. Ik ben echt net nieuw in cPanel dus wist niet dat dit er stond...

Als u even geduld hebt dan zorg ik dat ik u de goede bestanden kan overhandigen. zou 10 minuten moeten duren.

ik zie dat u heel erg veel bestanden heeft op uw wordpress site. hij is nu 10 minuten bezig en heeft pas 12% van de bestanden opgehaalt. het zal iets langer duren dan ik voorspeld had. maar ik kan u garanderen dat u deze middag uw site heeft.

Is prima ik ben al zo blij dat er iets gebeurt! Dan ga ik nu weer even verder en zie straks wel weer. Maar u haalt nu dus bestanden op die goed gecodeerd zijn zodat de tekst niet meer zo lelijk is?

Juist. dat is wel de bedoeling. en als het nog steeds zo lelijk is zal ik zorgen dat de tekst weer normaal komt.

als u zo vriendelijk wilt zijn om uw email of skype hier achter te laten dan kan ik u uw site sturen.

Hoe ver is het nu? Wat ook zo raar is, dat nu in het admin-panel als ik een bericht wil typen/bewerken dat;
1. de bovenste balk helemaal verandert is dus waar dikgedrukt, hyperlink enzo staat.
2. Er staan al ik bijvoorbeel een plaatje invoeg, of een woord vet maak allemaal codes en niet gewoon het plaatje of het woord dat vet is.
3. Het lettertype is heel anders. Ook als ik het bericht publiceer is het lettertye compleet anders dan de andere berichten.

Heeft dit met de instellingen te maken of kan dit nu niet anders. Vooral dat van het lettertype is niet fijn. Weet u hoe ik dit kan oplossen? Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan