wordt steeds uitgelogd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagenbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Berichten
114
Ondanks dat ik steeds aanvink dat ik ingelogd wil blijven gebeurt dit niet en moet ik me steeds weer opnieuw inloggen. Het betreft marktplaats en een stuk of drie forums. Weet iemand wat ik hier aan moet doen?

Bedankt alvast.

Willem
 
wanneer is 'steeds' ? Na uitschakelen van je pc, van je internetbrowser na 10sec? ?

Dat je ingelogd wil blijven wordt opgeslagen in zogenoemde 'cookies' dit zijn mini bestandjes die je inloggegevens bewaren en weer worden aangeroepen als dat nodig is.

Ik denk dat die automatisch bij jou verwijderd worden als je je pc uitzet, of je internet browser afsluit.
 
Ik zet mijn pc haast nooit uit maar op standby. Hier hoefde ik nu niet in te loggen maar iets waar ik vanmiddag op zat weer wel. Ik heb de opslag voor mijn cookies minimaal staan maar dat had ik voor het probleem ook.

Groet Willem
 
Rimsic zei:
wanneer is 'steeds' ? Na uitschakelen van je pc, van je internetbrowser na 10sec? ?

Dat je ingelogd wil blijven wordt opgeslagen in zogenoemde 'cookies' dit zijn mini bestandjes die je inloggegevens bewaren en weer worden aangeroepen als dat nodig is.

Ik denk dat die automatisch bij jou verwijderd worden als je je pc uitzet, of je internet browser afsluit.


Hoe kan ik er eventueel voor zorgen dat dat ze niet automatisch worden verwijderd wanneer ik de internetbrowser afsluit?

Groet Willem
 
mmm, je hebt programmatjes die het voor je aanzetten dat je cookies automatisch worden geleegd. Toevallig in de tussentijd iets van een virusscanner / anti spyware programma geinstalleerd?

En anders probeer je cookies is wat 'hoger' te zetten.
Maar ik denk dat je firewall of anti-virus software je cookies verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan