World Of warcraft Blauw scherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eugeneee

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Ik heb sinds vandaag een probleem met Wow, als ik het spel opstart dan krijg ik een blauw scherm en dan start hij opnieuw op. ik heb nog nooit eerder een probleem gehad met world of warcraft! :confused:

Mischien belangrijk om te weten maar voor dat ik dit probleem kreeg heb ik Systeem Herstel gebruikt omdat ik problemen had met SP3.

(En aan mijn videkaart updaten ligt het niet want die is up to date)

Notes:
Genuine Intel CPU 2160 @ 1.80GHZ
Duel Core processor
2 GB RAM
NVIDIA Geforce 8600 GT 256MB

Alvast bedankt! :rolleyes:

Eugene.

Welkom op Helpmij.:)

Wat voor foutmelding stond er in het blauwescherm?

Owh jaa, dat is ook een probleem, het is 2 seconden dat blauwe scherm waar de foutmelding in staat, is er een manier om dat uit te schakelen om dan de foutmelding te zien? :)

Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf gevonden :)

*** ATKdisp.dll - Adress BF01F431 Base at BF012000, Datestamp 4681c939

Dat is wat hij aangeeft in het blauwescherm, ik hoop dat je weet wat het is!

Eugene.

Download eens de nieuwste videokaart driver bij Nvidia vandaan. Daarna via configuratiescherm > software de huidige driver verwijderen. Na het herstarten de nieuwe installeren.

ATKdisp.dll heeft met je videokaart driver te maken.

atkdisp.dll heeft te maken met je videokaart.
Heb je de laatste drivers van nVidia geïnstalleerd?
Verwijder de huidige drivers eens en installeer de laatste.

Alles is up to date, net nog Nvidia driver gedownload.. maar het wil niet helpen.
ik heb ook iets gehoord over de ASUS software die meegeleverd word bij de videokaart
Smartdocter en GamerOSD, ik kon het niet goed uninstalleren want hij gaf een foutmelding dus heb ik het handmatig gedaan, maar mishcien staat er nog een bestandje op, ik denk dat het daar mee te maken heb maar als jullie nog tips hebben ofso, vertel het me aub! :)

Ik ga nog ff de laatste Asus software zoeken. :thumb:

Je moet de driver niet bij ASUS downloaden maar bij Nvidia zelf.

oh wacht! wat jij zegt kan ook nog wel es helpen' Crash!

Ik heb de Nvidia driver ge uninstalleert maar heb daarna meteen de recente driver geinstalleert zonder mijn comp opnieuw op te starten! :)

Ik ga dat nog even proberen.

Bedankt voor de Comments :thumb: !

Altijd herstarten, voordat je opnieuw installeert, dit geeft de uninstall ook aan.

Ik heb het de stappen uitgevoert zoals jullie zeiden, maar het is weer niet gelukt hij blijft Crashen bij het opstarten! :(

hij deed het voor het systeem herstellen nog vandaag, zal ik hem proberen 2 dagen terug te zetten..? of moet dat niks uit maken?

Ik heb systeem herstel uitgevoerd en alles is weer het oude, mischien usefull voor de mensen met dezelfde klacht. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan