world of warcraft private server

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
108
ik wil graag op een private server spelen van world of warcraft en heb world of warcraft + burning crusade.

ik heb overal gelezen dat je de realmlist moet veranderen.
dat heb ik gedaan met de realmlist modefier (natuurlijk voor wow)

dus als ik ik het ga spelen moet ik op die realmlist modefier klikken en dan staat er dat de server online is en iets met ping dus hij kan wel verbinding maken met de p server.
dan klik ik op play dan start hij gewoon normaal op. maar als ik probeer in te loggen staat er:

unable to validate game version. this may caused by file corruption or the interference of another program. please visit: www.blizzard.com/support/wow for more information and possible solutions to this issue.
:(

ik hoop dat iemand een idee heeft:thumb:

alvast bedankt:D
 
Zoek een private server die runt op Burning Crusade. Met jou versie bijvoorbeeld 3.0.X ofzo is er nu uit.. kijk als die het zelfde is dan, Dan kijk je op de site van de private server zoek je naar how to connect ofzo.. dan laten ze hun realmlist zien die moet je plakken in je Burning crusade map en dan op je realmlist.wtf gewoon alles weg halen en dan kopieren plakken bijvoorbeeld. Set realmlist toxic-wow.net ( deze werkt niet meer jammer genoeg ). Ik weet niet hoe je bij die modefier komt maar dat heb je helemaal niet nodig. Gewoon de realmlist.wtf openen met Klablok en dan: Set realmlist ....... neer en opslaan en account aan maken op de private server en klaar is kees. ;) Veel succes
 
bedankt

heel erg bedankt ik ga kijken of het werkt :thumb:
 
nu heb ik nog een vraagje :D

bij de meeste heb je versie 3.0.3 nodig hebt dus ik heb het helemaal geupgrade
maar ik zit nu bij versie 3.0.2.9056 maar als je het dan zou afronden dan krijg je
3.0.3 maar als ik hem verder upgrade dan wordt het versie 3.0.3.9056 maar welke moet ik dan hebben ?
hij zit nu op 3.0.2.9056 ik kan inloggen met de private server maar als ik dan een nieuw poppetje wil aanmaken en het haar heb gekozen enzo als ik dan op accept klikt staat er midden op het scherm creating personage maar het blijft er heel lang staan en gaat niet weg zou dat door de versie komen ?:(

maarja heeft iemand een ideej:thumb:
 
Werkt Toxic wow niet meer!?

Hoi,

ik heb ook een lange tijd op deze server (toxic) gespeeld, maar kan nu inderdaad ook niet meer inloggen en kom hun site ook niet meer op.

Ben al een tijdje op zoek naar een andere server, maar zijn allemaal Fun, en wilde gewoon weer Blizzlike (normaal)...

Weet je waarom deze eruit gegaan is!?? En mijn personages dan!!? Was bijna level 40 en daar gaat mijn paardje ;)..

En weet je toevallig nog een goede andere Blizzlike server!??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan