world of warcraft ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkillingspre

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
zou graag wow spelen op een private server 'vroeger heb ik dit al gedaan en het lukte' toen heb ik wow verwijdert van mijn pc omdat ik niet meer speelde en nu staat het er opnieuw op maar als ik wil spelen vraagt hij niet meer om te patchen , waar kan ik zien welke patch het nu is ? en weet iemand een goede server ?
als ik wil inlogen op de server wowunleashed op wow zelf dan lukt het niet

je realmlist.wtf moet juist staan.
normaal staat er
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version. worldofwarcraft.com
denk ik.

je realmlist.wtf moet juist staan.
normaal staat er
denk ik.

idd heb het verander naar set realmlist eu.logon.wowunleashed.net
maar moet daar nog iets achter ?

verander het gwn naar:

en dan log je in.(dus je moet een echt WoW acc hebben)

anders moet je patches zelf gaan downloaded en istaleren.
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

eerst zie je name, dat is de site waar je de patch wilt downloaden.
en dan klik je op GB van de patch die je wilt.

Private servers...

Hallo, er zijn nog maar amper private servers die leuk zijn. Want Blizzard heeft Toxic-wow de beste blizzlike server geblokt en veele andere.. servers en zoek je nu een private server dan zitten er amper 100 personen in en de meeste mensen zitten op 3.0.X maar zoals jij net vroeg moet ik dan van 2.4.2 -> 2.4.3 Ja en wil je na 3.0 dan moet je van 2.4.3 naar 3.0.X ofzo ;).

Ik speelde private server maar ben gestopt toen ze de beste server ooit hadden geblokt. Omdat er teveel mensen eerder een private server gingen spelen dan echt. Succes verder met zoeken.

Hallo, er zijn nog maar amper private servers die leuk zijn. Want Blizzard heeft Toxic-wow de beste blizzlike server geblokt en veele andere.. servers en zoek je nu een private server dan zitten er amper 100 personen in en de meeste mensen zitten op 3.0.X maar zoals jij net vroeg moet ik dan van 2.4.2 -> 2.4.3 Ja en wil je na 3.0 dan moet je van 2.4.3 naar 3.0.X ofzo ;).

Ik speelde private server maar ben gestopt toen ze de beste server ooit hadden geblokt. Omdat er teveel mensen eerder een private server gingen spelen dan echt. Succes verder met zoeken.

dankje

heb private server nodig

weet iemand server die nie op wotlk speel maar op burning crusade ? en die nog redelijk populair is

Typ bij Google, Wow private servers en ik zou zeggen zoeken maar :thumb:, maar ik weet er geen die op 2.4.3 werkt en die populair is succes. ;)

Dat Blizzard al die private servers sluit is natuurlijk niet zonder reden; en dus gaat dit topic ook dicht
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan